Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2005

Αι εμ μπλογκινγκ,γιου αρ μπλογκινγκ...

χι ιζ μπλογκινγκ...

Τι ειναι ενα blog τελικά? Απο το μεσημέρι που ανέβασα το πρώτο μου "post" μπαίνω κάθε τρεις και λίγο...όχι πως έχω την ψευδαίσθηση πως θα μου απαντήσει κανείς, αλλά για να το βλέπω και να το καμαρώνω. Πολύ μου άρεσε...

Δάβαζα τόσο καιρό διάφορα blog και οταν κάποιος δεν έγραφε για 2-3 μέρες μου έλειπε. Νιώθω σχεδόν σαν να ξέρω κάποιους που δεν ξέρουν καν οτι υπάρχω. Σαν την τέχνη. Επικοινωνείς με τον δημιουργό γνωρίζοντας τον μέσα απο τα έργα του χωρίς αυτός να μάθει ποτέ την ύπαρξη σου...

Αποφάσισα να μην γράφω πια γράμματα χωρίς να ξέρω αν ποτέ θα τα διαβάσει κανείς.... Η μάλλον θα γράφω. Με παραλήπτη το blog μου αυτή τη φορά...

Και ναι! σταμάτησε το χιόνι. Έχουμε και -9. ΤΡΕΛΑ ΚΕΦΙΑ! :-)