Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Βασικά η σειρά ήταν κάπως έτσι..

bbs-irc-forums-blogs-facebook..Κοινωνική δικτυώση.

Είχα στο μυαλό μου ένα τέτοιο ποστ πολύ καιρό τώρα.

Σήμερα όμως έφτασε η ώρα να το κάνω.

Προσοχή! Το ποστ δεν απευθύνεται σε αυτούς που ακόμα βάζουν εκθέσεις "γιατί η τεχνολογία χωρίζει τους ανθρώπους"

Ξεκινάω με τα eshop. Είμαι στην Λήμνο. Στο νησί της μη-ύπαρξης μαγαζιών. Και όμως παράγγειλα δώρα για όλη την οικογένεια μέσω internet. 'Οταν φτάσω αθήνα θα με περιμένουν. Και όχι με 30 ευρώ το βιβλίο, αλλά με 12 το ίδιο ακριβώς πράγμα. Θα ταξιδέψει απο αγγλία. Τσαντούλα μούρικη απο το Kshop.To site θα σου φανεί λίγο κάπως- δεν είναι εντυπωσιακό. Παρόλα αυτά το κουμπάκι "εχετε skype? καλέστε μας" ήταν αρκετό για να τους πάρω να ρωτήσω πότε θα φέρουν ένα προϊόν. Τους έγραψα αφού μιλήσαμε και στο chat του skype το email μου, αναμένω απάντηση :-).

Facebook. Το πάρτυ της στέλλας το σάββατο τέλειο. Κυριακή βραδάκι όλοι είχαμε τις φωτογραφίες απο το facebook. Και ναι. restricted to friends. Με λίγη προσοχή διαφυλλάσεις την ιδιοτικότητα σου. Λίγα κλικ είναι. Και το profile σου γίνεται only to friends. Ψάξτο, μην κατηγορείς. Tnx για το ποτάκι. Να σε πάρω μια αγγαλιά. Να βρω παλιούς φίλους.

Blogs. Τι να κάνει η nenya που μένει στην άλλη άκρη της ευρώπης? Μπένεις στο Blog της και βλέπεις. Συζητάς. Προβληματίζεσαι. Και αν δεν σε νοιάζουν και όλες αυτές οι φαγομάρες που ο καθένας μαλώνει ποιός είναι ο καλύτερος...

Skype. To μεσημέρι μιλούσαμε εγώ, η antzia και η μαμά μας απο το Κάιρο. Τσάμπα. Και οι 3 μαζί. το διανοείστε? Καλά ναι θα μου πείτε, τώρα ανακάλυψες την τεχνολογία?

Όχι. Αλλά η τεχνολογία συνεχίσει να με εκπλήτει.Ευχάριστα!

4 Ηλιοτρόπια:


Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

Σκατά είναι η Nenya :(
(άρρωστη εδώ και κάτι μέρες και όσο πάω χειροτερεύω :( ).

Anyway, κερνάς καφέ την άλλη βδομάδα (για να σου πω τον πόνο μου ντε! :P )

φιλάκια

12/17/2007 11:46 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Μικρο μου nenyaki πες πως ο καφές είναι σερβιρισμένος ήδη!!! :-)

Έχουμε να πούμε....

12/18/2007 9:02 π.μ.  

Blogger Elena άνθισε και είπε...

Και εγώ αυτή την στιγμή άνοιξα το blog σου για να δω τι κάνεις φιλενας....

12/20/2007 10:40 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

To kshop δεν το προτείνω http://www.goustarw.gr/single.php?id=408#

5/03/2008 9:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home