Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Οι φίλες μου

Έψαχνα να βρω μέσα στα mp3 μου το "dragostea din tei" για να το βάλω για Ringtone... ψάχνοντας λοιπόν μέσα στoν εξωτερικό σκληρό που χρησιμοποιούσα στην Σουηδία βρέθηκα μεσα στα My received Files του msn.. Και άρχισα να χαζεύω Photos...

Άπειρες Photos απο Το nenyaki - ήταν τότε που "γιναμε φίλες" - μετά απο 3-4 χρόνια γνωριμίας. Ξεκινήσαμε να λέμε τον πόνο μας - εγώ που ο fantus ήταν στην θεσσαλονίκη και εκείνη τον δικό της που ο dtsomp ήταν φαντάρος... Και συνεχίσαμε να λέμε... και να λέμε.. Και δεθήκαμε πολύ. Τόσο πολύ που το δέσιμο κρατάει ακόμα.

Και μέσα στο ψάξιμο και μια ακόμα Photo...

Εγώ, η nenya και το ξανθό μας winnaki. Είχα κατέβει απο Σουηδία για 3-4 μέρες και έτυχε να είναι τα γενέθλια της winnie και σιγά μην το έχανα.

Πόσα έχουν αλλάξει...

Εγώ έφυγα απο Σουηδία και είμαι Λήμνο, η nenya ανέβηκε στα δικά μου λημέρια, το μικρό μας έγινε μια σοβαρή (εδώ γελάμε) εργαζόμενη....

Και η ζωή συνεχίζεται!

Κοριτσάκια, ραντεβού στο Μικρό μπλέ τον Iούλιο για πολύ μπλά μπλά... :-)

Σας αγαπάω πολύ...

2 Ηλιοτρόπια:


Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

"η nenya ανέβηκε στα δικά μου λημέρια, το μικρό μας έγινε μια σοβαρή (εδώ γελάμε) εργαζόμενη...."

Αυτό θα ήταν καλύτερα ανάποδα:
"η winnie ανέβηκε στα δικά μου λημέρια (από Καρδίτσα --> Θεσσαλονίκη), το μικρό μας έγινε μια σοβαρή εργαζόμενη (τι να κάνω η άτιμη!)...

:)

2/20/2008 3:14 μ.μ.  

Blogger Winnie άνθισε και είπε...

"χαθήκαμε μια νύχτα..
αλλα βλεπόμαστε στα όνειρά μας.."
περιμένω πώς και πώς να βολέψει να ξαναβρεθούμε και να λιώσουμε στα νέα...
SLLLLLAAAAAAMMMMM!!!!
φιλιά στα μούτρα σας!

2/23/2008 3:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home