Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Χαμογελάμε ξανά...

Κάποια πράγματα πρέπει να τα παίρνεις απόφαση. Ο Χρόνης δεν είναι πιά μαζί μας.

Εγώ θα αρχίσω να χαμογελάω όμως... Για να με βλέπει- αν με βλέπει- και να είναι χαρούμενος.

Όλοι του οι φίλοι αυτό λένε.

Και μια Photo απο τον βυθό...φτιαγμένη απο τον ίδιο...

5 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Πολύ χαίρομαι ρε Κατερίνα...Ήθελα από την αρχή που το έμαθα να σου γράψω 2 λόγια,αλλά σε τέτοιες στιγμές τι να πεις...

Χαίρομαι που νιώθεις καλύτερα.
Καλή συνέχεια.

5/14/2008 8:57 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εδώ δεν ήξερα τι να πω εγώ στον εαυτό μου...
Σ'ευχαριστώ πάντως...:-)

5/14/2008 9:45 μ.μ.  

Blogger snikolas άνθισε και είπε...

Έτσι πρέπει. Αν σε βλέπει σίγουρα θα χαμογελάει.

5/14/2008 10:24 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Έτσι νομίζω και εγώ νικόλα μου...

5/18/2008 10:18 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

michael kors outlet
michael kors purses
nike air max thea
longchamp
air max
chrome hearts online
クロムハーツ
yeezy boost 350 v2
longchamp sale
cheap jordans

3/06/2017 11:55 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home