Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Έγινε η απώλεια, συνήθεια μας...

Σήμερα καθόμουν στο γραφείο καθηγητών και έπαιζα με το λατρευτό μου msi, λέει ένας συνάδελφος φιλόλογος, οτι προχτές κάνανε στην Β λυκείου ποιήματα του καρυωτάκη, και μια μαθήτρια εμπνέυστηκε και έγραψε ποίημα. Και λέει είναι και ωραίο ποίημα...

Κάλυψε το όνομα της μαθήτριας και μου το έδωσε να το δώ...

και διαβάζω...


"Γλύφω το οξύ απ' τις ρωγμές των χειλιών σου
και προσπαθώ να σου απαλύνω τον πόνο
τα χρόνια που περάσανε μ' αφήσανε μόνο
να ψάχνω την πνοή μου στο νεκρό εαυτό σου, στο νεκρό εαυτό σου

Ζητάω βοήθεια από ανήμπορα χέρια
που ριγούν στην αγάπη και στον τρόμο
πήρες λάθος το δικό μου δρόμο
και ψάχνεις το φως μου σε σβησμένα αστέρια

Η απουσία σου μ' εξουθενώνει
και δεν μπορώ να συνηθίσω
νοιώθω να προχωράω μπροστά μα πάντα φτάνω πίσω
κι αυτή η αλήθεια με σκοτώνει


Σβήνω τα ίχνη απ' τα ψέματα μας
παραπατάω στην σιωπή
έγινε η απώλεια συνήθειά μας
κι ο έρωτας μια άρρωστη κραυγή"



Μα...αυτό είναι διάφανα κρίνα του λέω...

Μα το έγραψε μόνη της μου είπε, λέει ο φιλόλογος

Ενα γρήγορο googling του έλυσε την απορία..

Την επόμενη ωρα λοιπόν μου λέει η μαθήτρια.."Κυρία εγώ μόνη μου το έγραψα!- μπορείτε να μου βάλετε το τραγούδι να το ακούσω??"

Ε, youtube, βάζω το τραγούδι, το ακούει...

"Είναι ίδιο...ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ! Άσε που σιγά μην άκουγα τέτοια καταθλιπτική μουσική..."

8 Ηλιοτρόπια:


Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Ε μόνη της το έγραψε καλέ...
Τί; Άλλος της κρατούσε το στυλό;

2/07/2009 11:12 π.μ.  

Blogger Kostas-Farao (slash) άνθισε και είπε...

oxi kai katathliptiki mousiki...! egw ta thewrw poli wraia tragoudakia. Kai genikotera ta diafana krina einai to agapimeno mou elliniko sigkrotima. exoun mia periergi xreia ta tragoudia auta, alla einai iperoxa...

2/08/2009 8:33 μ.μ.  

Blogger snikolas άνθισε και είπε...

Hahaha, να ένας άνθρωπος που μπορείς να εμπιστευτείς!

2/08/2009 9:23 μ.μ.  

Blogger Lina άνθισε και είπε...

xaxaxaxaxa μάλιστα...


κατι παρομοιο μου χε πει ο πατερας μου ότι εγινε το παλαι ποτε στο "να η ευκαιρία", όπου πήγε μια κοπέλα και διάβασε ενα ποιημα του Καβάφη ως δικό της. Ο Φρεντυ Γερμανός της είπε "σας ευχομαι μια μερα να γραψετε και την Ιθάκη" και ο πατερας της κοπελας απαντησε θυμωμένος "εμεις δεν ειμαστε απ την Ιθάκη κύριε!!"

=ΡΡΡ

2/10/2009 11:40 μ.μ.  

Blogger mmjiaxin άνθισε και είπε...

roshe run men
cheap nike shoes
mac cosmetics
air max 90
moncler outlet store
new england patriots
michael kors handbags
michael kors handbags
hermes belt for sale
hermes outlet
phone cases
indianapolis colts
air jordan 4
ugg boots
air force 1 shoes
jordan shoes 2015
michael kors uk outlet
ed hardy clothing
snapbacks wholesale
louis vuitton outlet online
mm1124

11/24/2015 3:00 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

nike air zoom
chrome hearts
adidas ultra boost
nike dunks shoes
skechers outlet store
fitflops sale clearance
yeezy shoes
fitflops clearance
jordan shoes
authentic jordans

3/06/2017 11:58 π.μ.  

Blogger 5689 άνθισε και είπε...

zzzzz2018.11.17
true religion jeans
coach handbags
ralph lauren polo
coach factory outlet
off white outlet
coach factory outlet
adidas clothing
ugg boots
clarks outlet
hogan shoes

11/17/2018 7:04 π.μ.  

Blogger jasonbob άνθισε και είπε...

giannis shoes
golden goose outlet
moncler
golden goose outlet
supreme shirts
jordan shoes
chrome hearts online store
off white jordan 1
golden goose superstar
supreme hoodie

11/01/2020 5:09 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home