Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2005

Εισβολή...

...στο σπίτι μου!

Μάλλον καλοσυνήθισα να μένω μόνη μου....

-εγώ πέφτω για ύπνο..τελείωσε το διάβασμα σου πριν πέσεις για ύπνο
-ναι μαμα
-μην το ξεχνας δίνεις την παρασκευή
-ναι μαμά
-καληνύχτα
-καληνύχτα

Μετα απο 10 λεπτά

-Στο pc είσαι?
-Ναι
-Τελείωσες με το διάβασμα?
-Ναι
-Κιόλας?
-Ναι
-Κατάλαβα πάλι κουβέντα στο icq έπιασες...

Όχι μανούλα μου. Εξυγχρονίστηκα.


Πλέον μιλάω στο msn ;-p

2 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Είμαι στη δουλειά. Κλασικά βαριέμαι. Περιμένω το tigra. Κάτι τρελές με κυνηγούν για το corsa. "Δεν το πήρατε για να τρέχετε?". Ποιο καλή μου γυναίκα? Το FR ή το RX-8? Και έλεγα να του πετάξω και nitro. Opel Corsa Dragster. Με αερόφρενα. Κλασικά βαριέμαι. Είμαι στη δουλειά.

3/10/2005 10:45 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ροζ corsa και να τρέχει σαν τρελό στην Κηφισίας. Να κάνει χειρόφρενα στην Λ.κύμης. Και στο τέλος να καρφώνεται στην γωνία Σάμου με Ρόδων. Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω!

3/10/2005 11:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home