Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2005

Μια φορά και έναν καιρό...

Τα βιβλία μου τα αγαπάω πολύ.

Με κάνουν να ξεφεύγω. Η μαμά μου έλεγε πάντα οτι αυτό το παιδί καλύτερα να το ταίζεις παρά να του παίρνεις βιβλία. Και να φανταστείτε είμαι και φαγανό.

Τις τελευταίες μέρες που δεν είμαι καλά προσπαθώ να ξεφύγω με τα βιβλία. Ξεψαχνίζω τις βιβλιοθήκες στο σπίτι να δώ τι δεν έχω διαβάσει.

Διάβαζα όμως και το μυαλό μου ήταν αλλού. Δεν μπορούσε να ακολουθήσει το βιβλίο.

Ξεκίνησα να διαβάζω άλλο, και μετά άλλο. Δεν στεριώνανε. Μέχρι και βιβλίο της Σωτης Τριανταφύλλου που είναι απο τις αγαπημένες μου ξεκίνησα να διαβάζω αλλα δεν μπόρεσα.

Ηθελα να διαβάσω κάτι να με κάνει να αισθανθώ σιγουριά, ασφάλεια. Βρήκα τα αγαπημένα μου βιβλία. Παλιά βιβλία. Σχεδόν διαλυμένα απο τις ποσες φορές τα έχω διαβάσει.

Μια νεράιδα με μπλουτζιν (Λιν Ρειντ Μπανκς)
το μυστικό του βιλελμ στοριτς (ιουλιος βερν)
Αυριο παλι (ανρι τρουαγια)

Τώρα βρήκα ακόμα πιο παλιά βιβλία.

Ο λαίμαργος τουνελόδρακος ( ευγενιος τριβιζας)
ο έξυπνος σάχης - περσικα παραμύθια.
τα ταμ-ταμ - αφρικάνικα παραμύθια.
Η κιβωτός του Νωε (Τζουντι Μπρουκ)

Αυτό το τελευταίο μαζι με του τριβιζά, νομίζω τα έχω απο πριν να μάθω να διαβάζω.

Ξεμωραίνομαι το ξέρω.

Θέλω να νιώσω ασφάλεια.

Θέλω να μην με απασχολούνε τα σοβαρά που με απασχολούνε.

Θέλω να ξυπνήσω το πρωί και να έχει έρθει ο Ιούνιος.

Πάω να διαβάσω τα παραμύθια μου...

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger τσέλιγκας άνθισε και είπε...

Πάρε να δεις τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα, θα νιώσεις καλύτερα...

10/07/2005 1:39 π.μ.  

Blogger Johny άνθισε και είπε...

Σκέψου ότι δεν είσαι μόνη.
Σκέψου ότι και άλλες ψυχές έχουν την ίδια ανάγκη.
Σκέψου ότι μια από αυτές την κρατάς αγκαλία σου
και μετά κοιμήσου.

:))))

10/07/2005 3:10 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Και εγω τα ίδια κάνω. όποτε έχω άγχοσς ή ειμαι άρρωστη διαβαζω ξανά και ξανά τα ίδια παραμύθια. Τα χρονικά τησ Νάρνιας, την Τριλογία του Τόλκιν, Τις Χίλιες και Μια Νύχτες και παει λέγοντας. Εκείνο που χαίρομαι πάνω από όλα είναι οτι με το να τα διαβάζω πριν να κοιμηθώ αντί να βλέπω αγχωτικούς εφιάλτες βλέπω όνειρα με έντονα χρώματα και σενάρια φαντασίας. Λατρεύω ειδικά εκείνη τη στιγμή ανάμεσα στον ύπνο και το ξύπνιο που έχεις αρχίσει να βυθίζεσαι. Τότε στη συνείδηση μου οι αγαπημένοι μού ήρωες και εγώ έχουμε γίνει ένα! Μόνο τα παραμύθια μπορούν να το κάνουν αυτό. Ποτέ τα μυθιστορήματα. Ίσως γιατι τα παραμύθια έχουν τόσο έντονες εικόνες. Άλλωστε το να ξεμωρένεσαι δεν είναι τόσο κακό. Μερικές φορές μάλιστα θα ήθελα να μείνω για πάντα στη μυθική τάξη των παιδιών.

10/12/2005 2:56 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

belle fighe che scopano signore mature lisa sparxx diavolette culi a pecorino video cicciona sally troie dalila scopa mia moglie dottoresse nude leccatrici di cazzo poppe grosse sesso con uomini maturi alice fregne grandi e aperte fighe matura troie romene sborrate filmati galline vecchie video tette gratis

12/26/2006 2:34 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

coach outlet
nike outlet
coach bags
michael kors uk
kate spade outlet
michael kors uk
cheap ugg boots
cheap basketball shoes
cheap oakley sunglasses
eagles jerseys

8/24/2017 11:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home