Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2005

Whats up doc?? (part II)

Δεν αντέχω άλλους γιατρούς.

Θέλω να τελειώνω. Είναι η δεύερη αντιβίωση που παίρνω σε ένα μηνα.

Σκατά. Απο τον Μαιο δεν εχω σταματήσει να τρέχω στους γιατρούς. Και όλο και βγαίνουν και άλλα. Κοντεύω να καταντήσω σαν την γιαγιά μου που όπου πάει παίρνει και το σακουλάκι με τα φάρμακα.

Άλλη μία ακτινογραφία, άλλη μια εξέταση ή αν ανοίξω άλλη μιά φορά το στόμα μου σε οδοντίατρο νομίζω θα τα σπάσω όλα. ΟΛΑ ΟΜΩΣ.

Αφήστε με στον πόνο μου λέμε.

Upd: Και πάνω που λεγα ΟΚ, εντάξει μην μασας θα περάσει, ακούμπισα τα δάχτυλα μου πάνω στο μάτι της κουζίνας. Έλα αλέκο...έχεις γράψει ποτέ σε υπολογιστή χωρίς να χρησιμοποιείς τον δείκτη? Οχι??? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.. τώρα θα δεις γέλια αλέκο...touchpad χωρίς τον δείκτη...

4 Ηλιοτρόπια:


Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

ουχ...
περαστικούλια μικρούλι! :*

9/23/2005 10:12 μ.μ.  

Blogger Compiler άνθισε και είπε...

Dem katalavainw ti provli,a ,poreo ma exeis grafomtas xwris to deiktj? Dem ,porw ma katalavw... egw pws ,poresa ma to kamw????

:P

9/24/2005 3:00 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

πρόσεχε λίγο βρε κορίτσι μου :)

9/24/2005 2:44 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

coach outlet
nike outlet
coach bags
michael kors uk
kate spade outlet
michael kors uk
cheap ugg boots
cheap basketball shoes
cheap oakley sunglasses
eagles jerseys

8/24/2017 11:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home