Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2006

Διπλωματικής συνέχεια...

Είναι τραγικό σε πόσο μικρό χρονικό διάστημα ξέχασα τα πάντα σχετικά με την διπλωματική μου.

Την παρέδωσα ακριβώς πριν απο ένα μήνα, και τώρα ο καθηγητής μου ζήτησε κάτι μικρές διορθώσεις, όχι ουσιώδεις, βασικά σε στιλ : elaborate a bit more on 5.2 , άλλαξε μια προτασούλα εδώ, ξαναcheck το table of contents....

Αυτό το elaborate a bit more on 5.2 μου έχει πάρει 2 μέρες όμως. Έχω ξεχάσει τα πάντα. Και φτου απο την αρχή διαβάζω ξανα τα paper απ'οπου έβγαλα τα συμπεράσματα...

Το καλό είναι, οτι σε 2 βδομαδούλες ακριβώς, θα είμαι Στοκχόλμη, θα έχω παρουσιάσει την διπλωματική μου, και θα τριγυρνάω μαζί με τους φίλους μου σε όοοολα τα μπαράκια της Στοκχόλμης!!!

3 Ηλιοτρόπια:


Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Τί μου θυμίζεις, τι μου θυμίζεις..!
Δεν τελειώνει ποτέ η σκασμένη!!
303 σελίδες έχω φτάσει, και προχωράαααω!

1/16/2006 10:36 μ.μ.  

Blogger Θεία Δίκη άνθισε και είπε...

Για στρώστε τον κώλο σας κάτω και τελειώστε.
Επιστήμονες άνθρωποι....

1/17/2006 12:42 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Πέρα-δώθε, πέρα-δώθε..
Όλο ταξιδάκια μου είσαι...

1/17/2006 1:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home