Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2006

Δεν πάω καλά..

Καθόλου καλά.

Την μια στιγμή είμαι μέσα στην καλή χαρά, και την επόμενη είμαι μέσα στα νευρα. Μου την δίνουν πράγματα που τα σκέφτομαι, ξέρω οτι δεν θα έπρεπε να νευριάζω και παρόλα αυτά, εγώ τα παίρνω στο κρανίο και γίνομαι άδικη. Και μετά είμαι καλά πάλι. Και φτάνει ένα τόσο δα πραγματάκι για να στραβώσω άπειρα.


Θα γίνω καλά γιατρέ μου?

6 Ηλιοτρόπια:


Blogger αλκιμήδη άνθισε και είπε...

Καλημέρα ηλιοτρόπιο.

Σα να έβλεπα περιγραφή του εαυτού μου.
Και ο γιατρός απαντά "ναι ναι θα γίνετε καλά, υπομονη.
Και μετά κάτι θα συμβεί και δε θα είσαστε καλά, ξανά. Αέναος κύκλος"

6/29/2006 2:45 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Δεν υπάρχει σωτηρία ε?


Ατέρμονο loop....

6/29/2006 11:35 μ.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Ατέρμονος βρόχος, και όχι βρόγχος όπως νομίζει όλος ο κόσμος, αγαπητή συνάδελφος ;)

6/30/2006 1:08 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Αν σου πω οτι σήμερα στον ύπνο μου έβλεπα οτι έγραφα α-βε-κε? awk??

Το χω χάσει λέεεεμεεεεε

6/30/2006 9:22 π.μ.  

Blogger aliel άνθισε και είπε...

Αχ ωραία, υπάρχουν κι άλλοι ανισόρροποι εκτός από μένα! :)

6/30/2006 11:23 π.μ.  

Blogger Marios the Hellenic άνθισε και είπε...

Δεν έχεις τίποτα ka8ykaki.
Είσαι μια απο τις πολλές (οπως και εγώ) πολυδιάστατη προσωπικότης από πολυμερές ;p .
Εξάλλου είμαστε νέοι και το αίμα μας βρρράζει!!

8/02/2006 4:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home