Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τρίτη 30 Μαΐου 2006

No school today...

Μισοξύπνησα χτες με την αδερφή μου να ετοιμάζει καφέ κλπ και να ετοιμάζεται να φύγει για την σχολη της- η μαλακία του να κοιμάσαι με ανοιχτή πόρτα. Και πάνω που ακούω την πόρτα να κλείνει και λέω, άντε ας κάνω μια προσπάθεια να ξεραθώ, ακούω την φωνούλα...

"Σου σπάσαν τον καθρέυτη του ibiza.."

Ε όπως καταλαβαίνετε σηκώθηκα :-p

Μετά με έπιασε το παράπονο...

Και δεν ήθελα να πάω δουλειά..

-"Δεν θέλω να πάω σχολείιιιοοο"
-"Ε μην πας, πες πως είσαι άρρωστη"

Και δεν πήγα :-))))

Πολυ με άρεσε που έκανα κοπάνα...

9 Ηλιοτρόπια:


Blogger Λύσιππος άνθισε και είπε...

Αμα θες να χάσεις σχολείο κι αύριο πες μου που το παρκάρεις!!

5/30/2006 9:37 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

χαχχαχαχαχ!!!

καλο εεεεεεε?

5/30/2006 10:37 π.μ.  

Blogger unpaiktable άνθισε και είπε...

Ό,τι και να λένε για αγάπες και έρωτες σε φάση "εσένα σκέφτομαι όταν ξυπνάω" είναι αναληθείς φήμες!

Η πρώτη επίσημη σκέψη της ημέρας είναι: "Βρε μήπως να το παίξω άρρωστος/η;"

5/30/2006 12:10 μ.μ.  

Blogger loretta άνθισε και είπε...

Τώρα μου θύμησες πόσο δεν ήθελα να πάω σχολείο κάθε μα κάθε μέρα της σχολικής μου ζωής. Και μερικές φορές είχα κάνει την εξής πουστιά: Μας πήγαινε η μαμά μου με το αυτοκίνητο στο σχολείο και είχε τυχει μερικές φορές να την πάρει ο ύπνος, η αδερφή μου ούτε λόγος να ξυπνήσει από μόνη της, οπότε κι εγώ έκανα την πάπια, περίμενα μέχρι να ξυπνήσει αλαφιάσμενη εννιά παρά "πωπω αργήσαμε" και να αρχίσω την κλάψα "δε μπορώ να πάω τη δευτερη ώρα θα με κοιτάνε όλοι μπλα μπλα ντρέπομαι μπλα μπλα" και τη χάναμε όλη τη μέρα κι εγώ και η αδερφή μου. :Ρ και ούτε λεφτά δεν της έπαιρνα της μικρής για την εξυπηρέτηση.
Αυτά στο δημοτικό.

5/30/2006 3:09 μ.μ.  

Blogger Winnie άνθισε και είπε...

αμαν ρε φιλενάδα!
Στο κυνηγάνε το ibiza!
Τουλάχιστον αυτή τη φορά βγήκε σε καλό!
;)

6/02/2006 9:06 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

6/08/2006 9:24 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

7/19/2006 5:20 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

7/22/2006 9:30 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

kyrie irving shoes
adidas neo
air max 2016
fitflops
nike roshe one
harden shoes
nike air huarache
nike air max
retro jordans
cheap basketball shoes

3/06/2017 11:58 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home