Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2006

Ηλεκτρικός & μετρό ή tunelbanna?

Δευτέρα πρωί στον ηλεκτρικό στον Αγ.Ελευθέριο.

Φτάνοντας, πέρνω μία "metro" να έχω να διαβάζω. Δεν είχα ψιλά οπότε πάω στον υπάλληλο.

-Καλημέρα!
-...(με κοιτάζει ερωτηματικά)
-Ένα ενιαίο θα ήθελα
-...(ψάχνει βρίσκει, του δίνω τα λεφτά, μου γυρίζει τα ρέστα)
-Ευχαριστώ!
-...(άκρα του τάφου σιωπή, στον κάμπο βασιλέυει..)

Μετα απο συστηματική ερέυνα (και αρκετές μετακινήσεις τελευταίες μέρες, κατάλαβα οτι αυτή είναι η αντιμετώπιση anyway).

Βγαίνω απο τον ηλεκτρικό, μπαίνω μετρό.
Διαβάζω την εφημερίδα μου, και όταν είναι να κατέβω, την διπλώνω και την αφήνω. Γυρίζει ένας και μου λέει κατι για οτι "κάνω σκουπίδια στο μετρό".

ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ!!!!

Η φιλοσοφία των free εφημερίδων είναι να την διαβάζουν όλοι. Στο Tunelbanna (μετρό) στην στοκχόλμη όλοι διαβάζαν την free εφημερίδα- είτε metro είτε την stockholm city και την άφηναν στο βαγόνι, ωστε ο επόμενος να μπορεί να την διαβάσει. Και όχι στις 10 το πρωί όπως εδώ να ψάχνεις εφημερίδα με το τουφέκι στα stand.

ΚΑΙ

οι υπάλληλοι είναι ευγενικότατοι. Αν πεις tack, ένα vars?god θα στο πούνε!!!

8 Ηλιοτρόπια:


Blogger John Karakatsanis άνθισε και είπε...

Τι να πεις.. Ελλάδα.....

7/07/2006 4:07 μ.μ.  

Blogger Νicola Beerman άνθισε και είπε...

γι αυτο θα φυγω για στοκχολμη!ενας φιλος μου εφυγε για στοκχολμη πριν δεκα χρονια και ακομη δεν γυρισε!κατι ηξερε...

7/07/2006 4:34 μ.μ.  

Blogger unpaiktable άνθισε και είπε...

Αυτός είναι ο κλασικός διάλογος με Έλληνα πίσω από τζαμάκι. Σε φάση "άντε κοπέλα μου πες μου τι θέλεις να πάω και σπίτι μου". Όσο για αυτό με την εφημερίδα καλά έκανες και την άφησες. Και εδώ στο Λονδίνο όλοι έτσι κάνουν. Ο Έλληνας το έχει μέσα του να κάνει παρατηρήσεις και να παίζει τον έξυπνο. Οπότε μη νιώθεις άσχημα που την άφησες (την εφημερίδα :P ). Αλλά δε μας είπες, του την είπες; Πώς αντέδρασες;

7/08/2006 12:20 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Unpaiktable ήμουν έτοιμη να του κάνω την κλασσική κίνηση "Μαλακίες λες" με το χέρι- αλλα κρατήθηκα. Απλα κούνησα το κεφάλι. Όταν γίνουν άνθρωποι και εδώ το ξανασυζητάμε...

Nicola Αν πας παρε με και μένααααααααααααα. Έχω να πάω απο φεβρουάριο και παρουσιάζω φοβερά σημάδια στέρησης!!!

7/08/2006 11:09 μ.μ.  

Blogger Πυρφορος άνθισε και είπε...

Ελα μωρε οκ..Σε αυτες τις περιπτωσεις δεν δινεις απλα σημασια....Η αν στα πολυπρηξει λες δεν την πεταξα χαμω την αφησα να την διαβασει και κανεις αλλος.Και τον γραφεις...Παντως οντως σωνει η εφημεριδουλα στο τρενο...
ps Τι εκανες απο τα μερη μου? ;)

7/09/2006 1:32 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

:-)
Έχετε βολικά μέρη για να παρκάρεις άμα κατεβένεις απο εθνική και πας κέντρο...:-p

7/09/2006 3:10 μ.μ.  

Blogger mortaki άνθισε και είπε...

Πες τα ....
Πες τα !!!!!
Και μετά ένα εισητήριο για ...αχ να δεις ... πως τη λένε την πόλη να δεις ...α! ναι... Ανθρώπινη!

7/10/2006 9:55 π.μ.  

Blogger ntsaki άνθισε και είπε...

Στοκχόλμη!

μόλις γύρισα...

πρώτη μου φορά εκει επαθα πλάκα...
ψάχνω δουλειά για μετακόμιση πια!!!

τι να πω... Μαγευτικα!

9/26/2006 4:51 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home