Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006

Δωρακι!

Ψυχή μου? Ναι εσένα λέω..

Πήρα κάτι, αλλά δεν είμαι σίγουρη οτι θα φτάσει σπίτι μας, βασικά δεν ήμουν σίγουρη αν θα φτάσει μέχρι της nenyas, οπότε στο κάνω upload εδώ...



Και το making of του, στο skansen...

4 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

katerinaki
tin epomenh fora tha me pareis mazi sou..
orees oi foto
alla kai to glykaki den einai asxhmo kinitro...sokolatenio einai??

12/11/2006 1:35 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

simadoura mh deis esy fai amesws na ormhkseis! pou na se eixame xtes sto agriogourouno, tha eixes kseklhrhsei olh thn gourono-oikogeneia :pp

god gul mwraki mou! blepw exei kai trypa gia na to kremaw sto laimo! slourlp! :)

sgoubeo mhn anyshxeis...an de se parei h ka8y tha se steilw egw! :p

12/11/2006 5:45 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

xaxxxa!!

Μπισκότο με γλάσσο είναι, αλλά για διακοσμητικούς σκοπούς προφανώς, αφού μέχρι να γυρίσω....

Σγουβέο, να κανονίσουμε να ξανάρθουμε δεν έχω τέτοια προβλήματα.. και Fantus δεν μου την γλυτώνεις, next time θα ρθεις και εσύ :-p

12/11/2006 7:55 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Μπουχουχου, θέλω κι άλλες φωτό απο Στόκχολμ!!! Λιγο Gamla Stan, λιγο απο το άλλο, πως το έλεγαν, ενα μέρος σε ένα ύψωμα που βλέπεις όλη την πόλη απο κάτω, στα ελληνικά νομίζω προφέρεται "φοφένια" ή κάπως έτσι. Πλιιιζ!

12/12/2006 6:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home