Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2006

Happy birthday!

Πριν 2 βδομάδες είχα τα γενέθλια μου!

Ναι ναι έγινα 25 στρογγυλά! (Και μην ακούσω κανέναν κακόβουλό να μου λέει happy birthday to you, you belong to the zoo..- Ναι dtsomp, εσένα κοιτάζω...)

Μου φέρανε ωραία δωράκιααααααα

Πρώτο και καλύτερο by my love :-)




Τα ψαράααακια μου! Είναι δύο, είναι πολύ γλυκά, πολύ όμορφα, είναι και έξυπνα- νομίζω με θυμούντε, αλλα νομίζω οτι απλά όταν πλησιάζει ένα δάχτυλο την επιφάνεια καταλαβαίνουν οτι θα φάνε :-p

Μετά ήρθε και ο μπαμπάς μου...



Με την υπέροχη esspreso μηχανή και φτιάχνω cappucino και latte όλη την ώρα :-) Λίγο στο αφρόγαλα τα χαλάω αλλά που θα πάει, θα μάθω! H επαγγελματική φραπεδιέρα είναι του fantus- πρώτο πράγμα επίσης- we are proud of it!

Και last but not the least, μία εκπληξούλα απο την μακρινή Σουηδία και την nenya!



Το αγαπημένο μου τσαγάκι- που δεν κυκλοφορεί στην ελλάδα μου ήρθε πακετάκι απο πάνω :-)

13 Ηλιοτρόπια:


Blogger Katerina ante portas άνθισε και είπε...

Xρόνια πολλά Ηλιοτρόπιο χρυσό μου, να ζήσεις μέχρι τα βαθιά σου γεράματα ευτυχισμένη.
Έχεις την ηλικία της μεγάλης μου κόρης!

11/15/2006 10:16 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ!

Να χαίρεσε την κόρη σου :-))))

11/15/2006 10:36 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Χρόνια πολλάάά!!!!
Έστω και καθυστερημένα :)
Είναι πολύ ωραίο να παίρνεις δώρα από ανθρώπους που σε αγπάνε και τους αγαπάς!

11/15/2006 10:42 μ.μ.  

Blogger proserpina άνθισε και είπε...

Χρόνια πολλάάάά! (εγώ πάλι έχω γενέθλια τη μέρα της ονομαστικής σου εορτής!)

11/15/2006 11:02 μ.μ.  

Blogger . άνθισε και είπε...

χρόνια ευτυχισμένα να έχεις =) (και πολλά βεβαίως βεβαίως)

11/15/2006 11:20 μ.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Χρόνια πολλά και καλά μυαλά! :)

Καλά, μετά από 2 βδομάδες θυμήθηκες να κάνεις post για τα γενέθλιά σου; :P

11/16/2006 12:18 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

@dtsomp Αντιπαρέρχομαι.. τώρα μου ήρθε το τσαγάκι της καλής σου, τώρα ολοκληρώθηκε το πακέτο! Βασικά τώρα κατάφερα να βγάλω μια αξιοπρεπή φωτογραφία τα ψαράκια μου :-p

marilina, nygeion kai proserpina σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολυ!

11/16/2006 8:58 π.μ.  

Blogger κaτeρina άνθισε και είπε...

χρόνια πολλά και καλά!!!

11/16/2006 4:14 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Καλά όλα αυτά, χρόνια πολλά και τα σχετικά... αλλά εμένα με εκπλήσσει άλλο. Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΤΑ.

Κοιτάξτε την τελευταία εικόνα. Η nenya έστειλε στην Ka8y το πακέτο, με μόνο τους Τ.Κ. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία κατάφεραν με σκληρό hacking να εντοπίσουν μέσω του blog τις διευθύνσεις και να τα στείλουν. Τι σου είναι η τεχνολογία βρε παιδί μου.

χε χε χρόνια πολλά και πάλι Ka8y μου.

11/16/2006 6:17 μ.μ.  

Blogger Pixel Sprite άνθισε και είπε...

perimenw espressaki epigontos...!! xronia polla glykouli :)

11/16/2006 8:17 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Pixel σε αναμένουμε σε περιοδια στα νησιά του ΒορειοΑνατολικού αιγαίου!!!

Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ!

compiler, τσσσσ τώρα θα μάθεις οτι είμαι "ντίβα" και γνωστή και μούρη και όλα αυτά τα ψωνίστικα? Τα ελτά δεν θα με ξέρανε???

11/16/2006 8:51 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Χιλιόχρονη και πάντα ευτυχισμένη :)

11/16/2006 9:25 μ.μ.  

Blogger mmjiaxin άνθισε και είπε...

nike air max uk
bottega veneta outlet
nike air huarache
camisetas futbol baratas
swarovski crystal
oakley sunglasses wholesale
nike outlet store
coach outlet online
michael kors outlet
nike trainers
lululemon pants
basketball shoes,basketball sneakers,lebron james shoes,sports shoes,kobe bryant shoes,kobe sneakers,nike basketball shoes,running shoes,mens sport shoes,nike shoes
nhl jerseys
nike roshe
lacoste pas cher
barbour jackets
prada outlet
lebron shoes
chicago bulls
cheap oakley sunglasses
mm1124

11/24/2015 3:24 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home