Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2007

Firefox

Οδηγώ χτες το βράδυ στην Εθνική, και με την άκρη του ματίου μου βλέπω κάτι σε μια αφήσα. Α λέω δεν πάμε καλάαααααα. διαφήμιση Firefox στον δρόμο??? Κοιτάω, ξανακοιτάω.. Και τελικά ήταν αυτό...




Όχι πέστε μου, εσεις δεν θα μπερδευόσασταν????

6 Ηλιοτρόπια:


Blogger ΠΡΕΖΑ TV άνθισε και είπε...

Απατη!!!
Προσοσχη με τα μοντεμ της εν λογο εταιριας.Ειναι φονιαδες και μπλοκαρουν λειτουργικα συστηματα των Windows.
6 φορες εκανα format στον υπολογιστη μου...

Α ναι!Και καλη χρονια βεβαια!!!

1/01/2007 1:26 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Εμένα μου φέρνει λίγο σε British Telecom (BT). Όπως και να έχει απο λογότυπα καλά πάμε ..απο service να δουμε αν θα εχουμε καμια αναβάθμιση!

1/01/2007 2:35 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Λες η 1 mbit γραμμή μου να σταματήσει να συμπεριφέρετε σαν μια μέτρια 512? άντε να δούμε...

1/01/2007 10:03 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Εγώ μένω πιστή στον (Π)ΟΤΕ :P

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη :))

1/03/2007 12:16 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Καλή χρονιά Ka8yyyyyy!

(καλέ κυρία ανέβασε κανα καινούργιο ποστ, βλέπω το wannabe mozilla και συγχύζομαι :rofl:)

1/12/2007 10:04 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Θα κάνω proserpina μου, απλά μου έχουν τύχει διάφορα...

1/13/2007 2:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home