Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 11 Μαΐου 2007

Μεταθέσεις

Το καυτό θέμα των ημερών.

Έγραψε ο Στρούλης, έγραψε ο ale3andro, έγραψε ο vivliofagos...

Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε........

Αυταπάτες δεν είχα. Εγώ απο το νησί δεν φεύγω.

Ποιο νησί όμως. Δεν ξέρω τι να κάνω. Είναι όλα λίγο μπερδεμένα.

Το αποφάσισα. Δεν μου αρέσουν οι μεταθέσεις. Είτε θα βλέπεις φίλους να φευγουν- και να ξέρεις οτι δεν θα ξανατύχει να είσαι στην ίδια πόλη, είτε δεν θα πέρνουν μετάθεση και θα τους βλέπεις στεναχωρημένους.

Τι γίνεται όταν όμως φεύγεις εσύ o ίδιος? Δεν θα το μάθω σύντομα έτσι που ανεβήκανε οι βάσεις όμως... :(

2 Ηλιοτρόπια:


Blogger Menelaos Gkikas άνθισε και είπε...

Πρέπει να είναι ωραία να μένεις σε νησί πόσο μάλλον η πόλη του. Εγώ έτσι είχα αισθανθεί στο στρατό και ειδικά στο Βόλο στη ΣΑΣ αλλά και στο κέντρο στην Κόρινθο. Όμως φρόντισα να περάσω πολύ όμορφα, ζωή σαν πορτοκάλι. Το σημαντικό είναι να κάνεις όλα όσα αγαπάς. Καλή συνέχεια.

5/11/2007 2:25 μ.μ.  

Blogger nygeion άνθισε και είπε...

Όταν έμαθα την μετάθεση μου χάρηκα.
Μετά κάθησα το βραδάκι (μετά από ένα ποτό με τα παιδιά) και το φιλοσόφησα.
Ήμουν κομμένος στα δυο. Χαρά και λύπη. Δύο χρόνια έζησα στο νησί, δεν είναι λίγα. Δεθήκαμε.
Αλλά η ζωή προχωράει.
Ούτως ή άλλως, σε λίγο καιρό (θέλω να ελπίζω), όλοι γύρω από τη Θεσσαλονίκη θα είμαστε...

5/12/2007 9:47 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home