Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2007

Spam παρακαλώ?

Δεν θα πάρω...

Έχω ένα θέμα με τα email. Όταν μου στέλνουνε χαζομάρες φορτώνω. Καμιά φορά δεν τις ανοίγω καθόλου!

Κατηγορία 1:

Έχω 4-5 φίλους που μου στέλνουνε spam. Όταν ανοίγω λοιπόν το Inbox μου ακολουθεί η γνωστή διαδικασία. Αν δεν έχω καθόλου όρεξη τα σβήνω με την μία. Άν έχω λίγο όρεξη κοιτάζω όσα είναι μόνο με photos και φορτώνουνε κατευθείαν. Αν είναι τώρα wmv, pps, mpeg κλπ, στον κάδο.

Πρώτον: Που να κάνεις τόσα κλικ?
Δεύτερον: ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ DSL. 4 mb attachment?? Είχατε και στο χωριό σας email που δεχότανε 4-5 mb attachment??? - έχω dsl btw. H μαλλον είχα. Λεπτομέρειες σε επόμενο post.

Κατηγορία 2:

Hoax. Πολύ Hoax. KANE ENA KΟΠΟ ΚΑΙ ΨΑΞΤΟ! ΜΗΝ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ!!!!

Παράδειγμα αυτό με τον άρη που κυκλοφορεί:

Ο πλανήτης Αρης θα είναι ο ορατός στον ουρανό νύχτας αυτό τον Αύγουστο.
-Θα φανεί τόσο μεγάλος όσο η Πανσέληνος στο γυμνό μάτι.
-Καλύτερη στιγμή να το παρατηρήσετε θα είναι στις 27 Αυγούστου στις 12.30 το βράδυ όταν ο Αρης θα έρθει σε απόσταση 34.65Μ μίλια από τη γη.
-Να προσέξετε τον ουρανό στις 27 του Αυγούστου 12:30 AM.
-Θα μοιάσει σαν να έχει η γη 2 φεγγάρια.
-ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ..... Η επόμενη φορά που ο Αρης θα έρθει τόσο κοντά θα είναι το 2287.
-ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μοιραστείτε το με τους φίλους σας δεδομένου ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ δέν θα ξαναδεί τέτοιο θέαμα

Απάντηση ανθρώπου που ασχολείτε με αστρονομία:

Auto to ili8io mail aforouse ton Augousto tou 2003! Ka8e xrono kapoioi blakes to ksanastelnoun bgazontas ti xronologia! Kai safws, logw apostasis, o Aris den mporei na fanei san feggari. Tote fainotan opws fainetai twra i Afroditi meta to iliovasilema...
Pes s'autous pou sou to esteilan na enimerwsoun kai tous allous paraliptes, na min
ksenuxtane adika psaxnontas na broune deutero feggari...


Μετά είναι ο πανικός με το γάλα. Με ένα ΓΡΗΓΟΡΟ ψαξιματάκι μπορείς να βρεθείς πχ στον arkoudo και να διαβάσεις αυτο το ποστ. Κάνε τον κόπο πριν σπείρεις τον πανικο..

Για να μην πω και το άλλο με τα ελληνικά και τα διάφορα που λέει κάτι σε στιλ:

'Hellenic Quest' τιτλοφορείται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας, που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για αγγλόφωνους και ισπανόφωνους.
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας. Το πρόγραμμα παράγεται από τη γνωστή εταιρία Η/Υ 'Apple' και ο πρόεδρός της είναι ο Τζων Σκάλι λέει σχετικά:

"Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει να αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει τόσες γνώσεις - περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος έχει έως τώρα ανακαλύψει".
Ίσως και να πρόκειται για μία εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων...


Και αυτό φυσικά βλακεία είναι...

http://en.wikipedia.org/wiki/Hellenic_Quest
http://www.answers.com/topic/hellenic-quest
http://histologion-gr.blogspot.com/2004/09/hellenic-quest.html

Πάμε παρακάτω.

Αγαπητοί μου. Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να στείλετε ένα spam οτι θα κολλήσω aids απο τον κινηματογράφο σκεφτήτε το. Ψάξτε το. Και επειδή είμαι καλός ανθρωπος ορίστε και μία λίστα με hoaxes...

Σας υπενθυμίζω οτι αν δεν πάρετε στα σοβαρά ότι λέω θα έχετε κακή τύχη για 625 μήνες, θα βρωμάνε οι μασχάλες σας για 215 μήνες και δεν θα σας κάθετε κανείς για άλλους 357. Και ναι, όσες φορές και αν προωθήσετε το Powerpoint του Δαλάι Λάμα δεν θα ανατραπεί η τύχη σας.

Κλείνω με το email που μου έστειλε ένας φίλος προχτές και πέθανα στο γέλιο!


Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου έστειλαν e- mail, γιατί:.


1. Σταμάτησα να πίνω Coca Cola, αφού έμαθα ότι χρησιμοποιείται για να
καθαρίζουν τους λεκέδες στα WC.

2. Δεν πάω πλέον κινηματογράφο, για να μην κάτσω σε κάθισμα που ίσως να έχει
καρφίτσα που φέρει τον ιό του AIDS .

3. Μυρίζω άσχημα, αφού δεν βάζω πλέον αποσμητικό διότι ίσως μου προκαλέσει
καρκίνο.

4. Δεν παρκάρω πλέον το αυτοκίνητό μου στα supermarkets, διότι ίσως κάποιος
μου δώσει να δοκιμάσω κάποιο άρωμα για να με ληστέψει αργότερα.

5. Δεν απαντώ το κινητό μου, διότι ίσως μετά μου πουν να πάρω σε κανένα
παράξενο νούμερο και μου έρθει μετά ο λογαριασμός με κλήσεις σε Ουγκάντα,
Σιγκαπούρη ή Τόκιο.

6. Δεν πίνω πλέον ποτά από τενεκεδάκι, διότι φοβάμαι ότι ίσως μου
προκαλέσουν κάποια ασθένεια.

7. Όταν βγαίνω έξω σε κάποιο κλαμπ, δεν κοιτάζω καμία, ακόμα και αν είναι
ωραία, διότι ίσως μετά μου δώσει ναρκωτικά, με πάρει σε κάποιο ξενοδοχείο
και μου βγάλει το συκώτι για να το πουλήσει στη μαύρη αγορά.

8. Κατέθεσα όλες τις οικονομίες μου στον λογαριασμό της Αmy Bruce, που είναι
άρρωστη στο νοσοκομείο, 7.000 περίπου φορές. Είναι αξιοθαύμαστο, αυτό το
παιδί είναι 8 χρόνων από το 1995.

9. Έγραψα το όνομά μου περίπου 3.000 φορές σε μια λίστα για να σώσω ένα
σπάνιο είδος σκίουρου.

10. Έχω μαζέψει περίπου 3.000 χρόνια με καλή τύχη και έχω πεθάνει 67 φορές
από τα chain letters που μου έστειλαν.


Υ.Γ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ε-ΜΑΙL ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΣΕ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8.500.000 ΑΤΟΜΑ, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΜΠΛΕ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ
ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 17:30!!!

3 Ηλιοτρόπια:


Blogger ggl άνθισε και είπε...

Αυτό με το δεινόσαυρο μου συνέβη και δεν είναι καθόλου αστείο.

6/27/2007 1:05 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Χαχα!! Συμφωνώ απολύτως. Με έχουν πρήξει κι εμένα πολλοί φίλοι. Μέχρι πριν λίγο καιρό είχα dial up 56K και τα e-mail με συνημμένα 4 και 5 ΜΒ με γονάτιζαν. Τα έστελναν φίλοι από πανεπιστήμια και εταιρείες με μόνιμες γραμμές και δεν το καταλάβαιναν. Τους βομβάρδιζα κι εγώ με απαντήσεις να ΜΗΝ μου στέλνουν "φιλικά" spam. Για μια - δυο βδομάδες το θυμούνταν και μετά να'σου πάλι η εμφάνιση της "φιλικής λίστας" :) Άσε δε τους δαλάι λάμα, τον πλανήτη Άρη που είπες και τους εράνους... Και όλες τις αστείες διαφημίσεις του κόσμου!! Τουλάχιστον τώρα στέλνουν Link στο youtube και όχι τα mpg και avi. Μου έχει έρθει πάντως και ο δεινόσαυρος..
Ζέστη ζέστη ζέστη ζέστη !!!
Άμα δηλαδή στο νησί, στη Κράτηγο, μέσα στα πεύκα και δίπλα στη θάλασσα έχω το πρωί στις 9 η ώρα 37οC που θα πάμε;;; Κι όσο για χτες σε καταλαβαίνω επίσης απόλυτα... Στο πανεπιστήμιο, στο Λόφο, στο Ξενία, δεν δουλεύουν τα κλιματιστικά, χάλασαν... Λιώνω...

6/27/2007 5:32 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ggl Ωχ! Σε γκαντέμιασα?? SOrry :(.... Κάτσε να βρω κανα pps για 500 χρόνια καλή τύχη και στο στέλνω όπως είναι για να επέλθει ισσοροπία!

Μιχάλη, εδω στην "ακαδημία" είναι 8:27 και η θερμοκρασία είναι (μέσα στο γραφείο) 37 βαθμοί.... Όλοι Χαραμίδα ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

6/28/2007 8:24 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home