Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Greek TV

Η ελληνική τηλεόραση το πρωί είναι ανατριχιαστική.

Άντε το βράδυ μπορεί να βρεις κάτι να δεις.

Το πρωί όμως...

Όλα τα πρωινάδικα ξαναδείχνουν οτι είχανε χτες. Πάμε πακέτο, στιγμή της αλήθειας ή κάτι τέτοιο, τι είδαμε χτες στο greys anatomy...

Ούτε το ΣΚΑΙ δεν έχει ντοκιμαντέρ...


Bliaaaaaaaaaaaah!

5 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Αμ γι αυτο και εγώ φιλενάδα το πρωί προτιμάω να διαβάσω λίγεσ σελίδες από ένα καλό βιβλίο με το καφεδάκι μου και να ακούσω λίγη μουσικούλα

10/24/2008 11:08 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Και φυσικά ξέχασα να αναφέρω ότι τα πρωινά τους τελευταίους μήνες χαιδεύω και την κοιλιά μου που έχει γίνει σαν ένα μπαλόνι




Neba

10/24/2008 11:12 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

neboulini mouuuuuu

βγάλε μια Photo σου με φουσκωμένη κοιλίτσα και στείλε μου με mail!!!

10/24/2008 11:15 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Α καλά αν σου πω ότι με μεγάλη δυσκολία κατάφερε η αδερφή μου να μου βγάλει μια δυο με την δική της φωτογραφική γιατί κρύβομαι θα το πιστέψεις;

Το καλό είναι πως πήρα μόνο 5 κιλά ( ναι το λέω για να παρηγορίεμαι)

10/24/2008 11:18 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Δες ΝΕΤ... είναι πολύ πιό υποφερτή...

(Μα; Δε σ' αρέσει η Μενεγάκη; :ppp)

10/27/2008 12:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home