Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2005

People that make me angry

Ουφ. Quick Review:

Ανοιξε η ρημάδα η σχολή..(Σουζάαανα σουζάναααα..η π*&^να η σχολήηηηηη)
Γυρισε η φίλη μου η Μαρία και μου πήρε τα φυτούλια..σνιφ τι θα έχω να φροντίζω τωρα?
Δίνω μάθημα μεθαύριο (και αντι να διαβάζω Network Security, διαβάζω Blogs...)

Γενικά καλά είμαι δηλαδή παράπονο δεν έχω! Άλλαξε και η ώρα, μεγάλωσε η μέρα, Νυχτώνει κατα τις οχτώ πια..Τα χριστούγεννα νύχτωνε στις 2:30...μπρρρρ

Γύριζα απο την σχολή σήμερα μαζι με τον Δ. Κάποια στιγμή περνάει κάποιος ψιλο-γκαζωτός και μυρίζει καυσαέριο. Που εδώ δεν έχει καθόλου!! χαίρεσε να αναπνέεις... Και πέφτει η κλασσική ατάκα: "Να επιτέλους...οχι σαν τους άλλους τους μαλάκες!"

Έχει φυσικά προηγηθεί το "τους μαλάκες δεν έχουν βιτάμ χωρίς αλάτι" , "κοιτα τους μαλακες τους πακιστανούς που παίζουν την μαλακία τους (κρικετ)" , "τι μαλαααααάκες οι σουηδοί αφού αυτό-εκείνο-το τρίτο-το τέταρτο"

Επίσης "ποπο ήμουνα στην ελλάδα προχτές (και θα είμαι ξανα σε 2 βδομάδες) και είχε 25 βαθμούς και ήρθα εδώ στους μαλάκες στο πουτσόκρυο" (10 βαθμους εντωμεταξύ έξω- όλοι έχουμε σκάσει μύτη στην σχολή χωρίς μπουφαν)

Ουφ. Δεν μπορώ τους μίζερους ανθρώπους. Δεν τους μπορώ καθόλου. Δεν σ'αρέσει πουλάκι μου? Πάρε το αεροπλάνο, κατέβα στην ελλάδα, ανέπνεε το καυσαέριο σου στην Αθήνα και άσε μας εμας εδώ στο χάλι, να βλέπω το δάσος απο το παράθυρο μου, να μην φοβάμαι να γυρίζω το βράδυ μόνη μου, κλπκλπ.

Νομίζω τελικά πως ο Δ. είναι κλασσικός τύπος "κανακάρη" , και ας μην πληρεί όλες τις προυποθέσεις.