Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 20 Μαρτίου 2005

Ταξίδεψε με...

Είναι μερικές φορές που είναι τόσο δυνατά αυτά που νιώθω που δεν μπορούν να εκφραστούν με λόγια. Είναι μερικές φορές που τα νιώθω να ξεχειλίζουν... Νιώθω οτι αν δεν τα εκφράσω θα με πνίξουν, αλλά και πάλι όταν προσπαθώ να το κάνω, δεν μπορώ...

Είναι σαν να με έχει πάρει ένα κύμα και να με ταξιδεύει και εγώ αβοήθητη να έχω αφεθεί στην κίνηση του... Σαν να είμαι μια νιφάδα που με στροβιλίζει ο αέρας....Αυτά που νιώθω με κάνουν να θέλω να χορέψω, να τραγουδήσω, να ουρλιάξω ενδεχομένως...

Είναι πολύ δυνατά για να φυλακιστούν σε λέξεις σε ένα φύλλο μεσα στο τετράδιο μου. Αν και ίσως, αντί να τα φυλακίζει η γραφή, τελικα τα απελευθερώνει...

3 Ηλιοτρόπια:


Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

Αγαπητή Ka8y ούτε κα εγώ την ξέρω την απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Αν ποτέ το λύσεις πες μου και εμένα :-)

3/22/2005 4:01 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Το ψάχνω..εδω και χρόνια!!

Είδα κάτι παρόμοιες ανησυχίες και στο δικό σου Blog, μήπως τελικά όλοι γράφουμε μήπως και αλλάξει κάτι?

Αν και το να γράφεις σε ένα Blog τελικά είναι πιο δύσκολο, ξέρεις πώς σε "κρυφοκοιτάζει" κόσμος, καμιά φορά δεν μπορείς να είσαι τόσο ειλικρινής!

3/22/2005 8:49 μ.μ.  

Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

Δεν νομίζω οτι γράφοντας περιμένουμε οτι θα αλλάξει κάτι (εγώ προσωπικά τουλάχιστον), περισσότερο γράφω για συνειδητοποίηση και εμπέδοση της κατάστασης και των πραγμάτων. Είναι όντως δύσκολο το να γράφεις σε ένα μπλογκ, επειδή κυκολοφορεί ελευθερα στο internet δεν μπορείς να μιλάς με ονόματα και επώνυμα πραγματικά γιατί μπορεί να βρεις τον μπελά σου, καλωθελητές υπάρχουν πάντα. Οι "ρουφιάνοι"είναι σαν τους εξωγήινους, κυκλοφούν ανάμεσα μας... Αναγκαστικά λοιπόν δεν "λες τα πράγματα με το όνομα τους" αλλά με το ψευδώνυμο τους. ;-)
Σχετικά με τις κρυφές ματιές των άλλων, ναι καμιά φορά και εμένα με προβληματίζουν αλλά στο τέλος κάνω πάντα του κεφαλιού μου. Σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...

3/28/2005 4:06 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home