Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2005

Tenta SLut!

Ή στα ελληνικά εξετάσεις τέλος!!!

Δύο βδομάδες..κούραση. Σήμερα το πρωί δεν μπορούσα να ξυπνήσω με τίποτα. Χαλάλι. Άξιζε τον κόπο που ήμουν μέχρι αργά στο net... Αλλά και μετα..έπεσα για ύπνο και δεν μπορούσα να κοιμηθώ με τίποτα...

Κάθε φορά που πέφτω να κοιμηθώ και γράφω εξετάσεις την άλλη μέρα βλέπω τα πιο περίεργα, τρελά, ανεξήγητα, απρόσμενα όνειρα! Καταστάσεις περιέργες, με πρωταγωνιστές φίλους και γνωστούς που έχω να τους δω και να μιλήσω καιρό. Μάλλον κλείνομαι πολύ μεσα στο σπίτι στις εξετάσεις και μου βγαίνει αυτη η "ασφυξία".. Δεν ξέρω..μάλλον καταπιέζεται η κοινωνικότητα μου.

Σκέφτομαι πως θα ήταν να μην είχαμε φίλους. Τρομακτικό. Για μένα τουλάχιστον. Οι φίλοι σε ξέρουν και σε καταλαβαίνουν. Δεν χρειάζεται να μιλάς. Απλά νιώθεις. Ξέρουν τι θες να πεις και το πως νιώθεις και μπορούν να σε κάνουν να χαμογελάσεις ακόμα και στις χειρότερες καταστάσεις. Είναι σαν ο κόσμος να χωρίζεται στα 3. Εσύ, οι φίλοι και οι άλλοι. Σαν Access control του unix μου ακούγεται. Οι φίλοι έχουν r-x σε μένα. Και ορισμένοι είναι πιο privileged. Έχουν rwx. Aυτό δεν υποστηρίζεται απο το Unix. Υποστηρίζεται από εμένα όμως!