Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 3 Απριλίου 2005

Δεν άκουσα, πως είπατε, Ορίστε?

Τα χριστούγεννα μετά το Τσουνάμι ήμουν Ελλάδα..δηλαδή όταν έγινε ήμουν Σουηδία αλλα στην κοσμάρα μου, ήμουν απασχολημένη, είχα καλύτερα πράγματα να κάνω και δεν πήρα και πολύ χαμπάρι...

Τελοσπάντων όταν έμαθα τι εγινε σκέφτηκα δύο παιδιά απο το μεταπτυχιακό- την Πα απο την Ταϋλάνδη και έναν τυπά από την Σρι-λανκα που αγνοώ το όνομα του (θα καταλάβετε γιατί...). Αναρωτιόμουνα αν είναι καλά και αν πάθανε τίποτα- δεν ήξερα και αν είχαν γυρίσει σπίτι τους για χριστούγεννα...

Γυρνάω με το καλό κι βλέπω την Πα στο μάθημα, όλα καλά μου λέει, μένουμε στο εσωτερικό της χώρας. Και μετά αναρωτιέμε. Να ρωτήσω και τον άλλον? Αφού οτι και να μου απαντήσει ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ! Θυμάμαι στην πρώτη παρουσίαση εργασιών που μίλαγε μίλαγε, κοιτιόμουν με τα παιδιά δίπλα μου.. Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε λέξη! Κανα δύο φορές τον πέτυχα στην λέσχη, μέχρι το "hello" όλα καλά, μετά όμως το χάος. Χαμογελάω και λέω οτι έχω δουλειά :-p Για την ιστορία, οι δικοί του είναι καλα...

Τον τυπά απο την Σρι-Λανκα μου θυμήσανε δύο πακιστανοί που κάναμε group study πριν τις εξετάσεις. Είμασταν μαζεμένοι έλληνίδες, λιβανέζοι , μια εσθονή, μια ιρανή και οι πακιστανοί... Ποοοοπο! ΟΚ, διάβαζε ο καθένας απο ένα slide και μετά (προσπαθούσαμε να) αναλύαμε τι έγγραφε.. Σκεφτήτε σκηνικό. Εγώ, με το slide τυπωμένο μπροστά μου , ο τυπάς να το διαβάζει και εγώ να μην μπορώ να καταλάβω ΤΙ διαβάζει! Όταν αρχίζανε και την ανάλυση δε.. Μετά απο ένα σημείο παραιτήθηκα δεν υπήρχε περίπτωση..για κάποιο λόγο ΔΕΝ ανοίγουν το στόμα τους!

Δεν έχω τίποτα με τα παιδιά, ουτε με αυτούς ούτε με κανέναν άλλον λαό. Απλά μου έκανε τεράααστια εντύπωση η προφορά τους. Λες και μιλάγανε άλλη γλώσσα- κάποια στιγμή νόμιζα οτι μιλάγανε μεταξύ τους πακιστανικά και τελικά μιλάγανε αγγλικά...

Ένα κάπως σχετικό κομικ από τον φίλο μου τον Μ. , μπορεί να φαίνεται λίγο ρατσιστικό, αλλά δεν είναι! Φτιαγμένο με μεράκι και χιούμορ!