Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 20 Απριλίου 2005

Μήπως είμαι τρελή, μήπως τα 'χω χαμένα..

Μάλλον συγκλονίστικα πολύ με το πρωινό νέο περί ΑΣΕΠ, ή καποιος με μάτιαξε (φτου μου φτού μου), η δεν ξέρω τι. Αλλά σήμερα δεν πάω καλά.

Η καλή μέρα απο το πρωι φαίνεται. Έβλεπα έναν ταχυδρομικό κώδικα και προσπαθούσα να το γράψω σε ενα παράθυρο στο msn. Τον έγραψα 6 φορές λάθος (αν είναι δυνατόν) και στο τέλος τον έκανα copy/paste.

Σιγά μην κόλλαγα εκεί όμως. Απολύτως σίγουρη οτι έχω κλείσει πλυντήριο (ε σε εστία είμαι, πρέπει να κάνω Book in advance για το πλυντήριο) 13:00 με 16:00 και επειδή εκείνες τις ώρες με άλλα ασχολιόμουν, πήγα εκεί κατα τις 16:15, για να διαπιστώσω οτι είχα κλείσει 16:00 με 19:00...

Πάει και αυτό, έκανα την μπουγάδα μου, ευτυχώς δεν ξέχασα καμια μαύρη κάλτσα στο πλυντήριο με τα άσπρα, και ξεκινάω να πάω στο κοντινό εμπορικό για να βγάλω λεφτά. Και φυσικά δεν παίρνω την κάρτα ανάληψης μαζί μου...

Και το τελειωτικό χτύπημα, που κάπου εκεί άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως είμαι τελείως ηλίθια. Μιλάω με την αδερφούλα μου... Θέλει να έρθει τελος Μαίου να με δει. Ωραία τις λέω κάτσε μεχρι 5 Ιουνίου και φεύγουμε μαζί, να κουβαλήσουμε και τα πράγματα. Μέχρι εδώ καλά. Αρχίζω και ψάχνω εισητήρια. Το πρόβλημα είναι οτι εγώ θέλω να κατέβω 13 μαίου να δώσω ΑΣΕΠ, να ξαναγυρίσω κάπου εκεί κοντά (γιατί έχουμε και μαθήματα) και να ξανακατεβω για μόνιμα. Άρα ένα εισητήριο πρέπει να είναι One way. Ε ψάχνω ψάχνω.. Το μόνο φτηνό One way ήταν για να γυρίσω από Αθήνα εδώ αφού δώσω ΑΣΕΠ. Παίρνω περιχαρής τηλέφωνο την αδερφούλα μου, της λέω αντε μπες msn, μας βρήκα κάτι εισητήρια alitalia μούρλια, 200 ? πήγαινε έλα. Μπαίνει το καημένο msn..

Και σας ρωτώ τώρα. Ωραία. Θα κατέβω με alitalia. Θα γυρίσω με το οτι-να-ναι charter. Και μετά θα ξανακατέβω πάλι με alitalia? Αυτό δεν θα ναι εισητήριο πήγαινε-έλα. Θα είναι εισητήριο πήγαινε-πήγαινε.



Έναν γιατρό ρε παιδιάαααααα

update- κανα 20λεπτο πιο μετά:
Έκανα την φοβερή σκέψη, μήπως αντί να κάτσω μερικές μερούλες παραπάνω αθήνα, μήπως να πάω στην Ολλανδία που είναι ένας φίλος μου και απο εκεί μετά Στοκχόλμη. Μπήκα στην germanwings, μια χαρά οι τιμές για τις μέρες που ήθελα. Ωραία λέω βγήκα και απο το αδιέξοδο. ΑΜ ΔΕ! Είναι ακριβώς το ίδιο με πριν. ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ?

11 Ηλιοτρόπια:


Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Ax vre katerinaki, ti ta theleis, ligo i anoixi, ligo to kalokairaki pou erxetai...e, de thelei poli o anthropos gia na trellathei!;-) xixixi!Ki ena stixaki tis stigmis..

H trella anevike paidia,
Stokxolmi gia boltoula,
kai xtipise san frapedia,
tis Ka8y tin kardoula!

A,kalo!Kisses kollitara mou!

4/20/2005 10:59 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εγώ tzopi μου κατέληξα οτι φταίει η έλλεψη ζάχαρης στον οργανισμό. Λίγο το χεις να έχεις να φας γλυκό 1,5 μήνα?

4/20/2005 11:23 μ.μ.  

Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

ka8y don't worry be..fteki!!!
:-D

4/21/2005 9:19 π.μ.  

Blogger Clueless άνθισε και είπε...

ka8y και εγώ το ίδιο θα έλεγα. :) Από την Καθαρή Δευτέρα έχω να φάω γλυκό. :(

4/21/2005 12:24 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Περιμένω με προσμονή την μπουγάτσα τις επόμενες μέρες...

4/21/2005 1:23 μ.μ.  

Blogger Fantus The Firedragon άνθισε και είπε...

...γαλακτομπούρεκο κάνει???

4/21/2005 3:29 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

safwzzzzzzzzz

se megales posotites omws!!! (eipame exei arnitikes thermides...)

4/21/2005 4:21 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

EGw pali giati pisteuw oti mia dosi allis...glikadas sou xreiazetai filenas...Giati e? :p

Neba

4/21/2005 11:52 μ.μ.  

Blogger Stefanos άνθισε και είπε...

Ψυχραιμία! ΔΕΝ, επαναλαμβάνω ΔΕΝ, έχεις κάτι σοβαρό. Η κατάστασή σου περιγράφεται ως Εποχική Μαλάκυνση και οφείλεται σε προσωρινό άγχος και στην επιρροή της άνοιξης στον ψυχισμό της γυναίκας. (Εμείς οι άντρες ως γνωστόν είμαστε γουρούνια και δεν μας πιάνουν κάτι τέτοια) .Οπότε χαλάρωσε και απόλαυσέ το όσο κρατάει, αλλά δίνε βάση σε επικίνδυνες δραστηριότητες όπως μαγείρεμα, τσιγάρο στο κρεβάτι κλπ :P

4/22/2005 9:38 π.μ.  

Blogger oakleyses άνθισε και είπε...

air max, burberry outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet, nike shoes, oakley sunglasses cheap, jordan shoes, prada handbags, kate spade outlet, rolex watches, ugg outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, ray ban sunglasses, louis vuitton, uggs outlet, louis vuitton handbags, longchamp handbags, louboutin outlet, louboutin, oakley sunglasses, longchamp outlet, cheap uggs, louboutin shoes, michael kors outlet, christian louboutin, tory burch outlet, nike free, uggs, longchamp handbags, tiffany and co, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ugg boots clearance, tiffany and co, louis vuitton outlet stores, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online sale, louis vuitton outlet, air max, prada outlet

10/15/2015 11:01 π.μ.  

Blogger 5689 άνθισε και είπε...

zzzzz2018.11.17
christian louboutin
canada goose outlet
mbt shoes
off white shoes
canada goose outlet
red bottom shoes
louboutin shoes
christian louboutin outlet
canada goose outlet
nike shoes

11/17/2018 6:03 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home