Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Σάββατο 21 Μαΐου 2005

Καταπίεση όχι αστεία

Έχω μια μικρή ψώχωση. Τόση δα. Όπου πάω θέλω να βγάζω τα παππούτσια μου. Οπωσδήποτε αμα μπαίνω σε σπίτια. Όλοι μου λένε " μη μη δεν είναι καθαρά!" "ΚΑλέ μην τα βγάζεις..." Εμένα μου όμως με κάνει να αισθάνομαι όμορφα!

Τα βγάζω ακόμα και στο αυτοκίνητο άμα είμαι άνετα με τον ιδιοκτήτη. Οι φίλοι μου με έχουν μάθει και δεν γελάνε πια....

Σήμερα είχα πάει στον φούρνο να πάρω ψωμί. Απ έξω ακριβώς ήταν ένα αυτοκίνητο με ένα παιδάκι στο πίσω κάθησμα. Βγαίνει ο μπαμπάς του απο τον φούρνο, ανοίγει την πόρτα να βάλει τα ψώνια στο πίσω κάθησμα, και αρχίζει και αρχίζει και του φωνάζει.. "Καλα γιατι εβγαλες τα παππούτσια σου κλπ κλπ κλπ κλπ "

Και σκέφτομαι πόσο καταπίεστικός μπορεί να γίνει κάποιος...

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΞΥΠΟΛΙΤΟΥΣ!!!

8 Ηλιοτρόπια:


Blogger Sofia άνθισε και είπε...

Πέστα πέστα! Επιτέλους και ένας κανονικός άνθρωπος! Τα πόδια μας δεν σχεδιάστηκαν για παπούτσια

5/21/2005 2:27 μ.μ.  

Blogger Ttallou άνθισε και είπε...

Έτσι!
Τι καταπίεση είναι αυτή; Στο σινεμά πχ, να κάθεσαι οκλαδόν- ε, άνθρωπος είσαι, δε θα βγάλεις τα παπούτσια να είσαι ανέτα δυο ώρες;Και μια που θα σε δουλεύουν ότι θα "σπείρεις ζιζάνια", μια που θα σου πουν: "Σε τσαντίρι ζεις και βγάζεις τα παπούτσια;" μια που θα γκρινιάζει η μαμά "Θα αρρωστήσεις" (αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα-απ' τα πόδια να κρυώσω στο λαιμό)!
Δεν ξέρω αν έχετε μπει ποτέ σε τζαμί. Εγώ έχω μπει σε τρία διαφορετικά (από απλή περίεργεια, παρότι Χ.Ο.) κι ήταν όλα τα λεφτά!
Ξυποληταριό και χαλί να χαιδεύει την πατούσα!

5/21/2005 7:23 μ.μ.  

Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

Παπούτσια; Ας μην το θίξω το θέμα!!! Ζήτω οι ξυπόλυτοι!! Ka8y είμαι μαζί σου!!

5/21/2005 7:42 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

PES TA KAI KSANAPES TA VRE FILENAS...

DEN THELOYME PAPOYTSIA LEMEEEEEE!!! ZHTW STA GYMNA PODIA...

MIA FORA STO SPITI DEN FORAW KAI TO KALOKAIRAKI H MANA MOY MOY ARXIZEI " MHN PERPATAS KSIPOLITH THA MEGALWSEI TO PODI SOY, THA GINEI ENA ME AYTO TOY ELEFANTA"

Neba

5/22/2005 10:02 π.μ.  

Blogger Ttallou άνθισε και είπε...

Μ' αυτό του ελέφαντα; Χμ...!
Κάτι σε πιο μικρό ξυπόλητο ζώο δεν είχε η μαμά;

5/22/2005 10:20 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Αχ ρε παιδιά με συγκινήσατε! Τελικά νόμιζα πως μόνο εγώ είμαι ψυχάκιας!

Σοφία καλωσήρθες!!

5/22/2005 5:47 μ.μ.  

Blogger dystropoppygus άνθισε και είπε...

Εκτός του ότι είμαι δηλωμένος ποδολάγνος (δεν υπάρχει καλύτερο αφροδισιακό από έναν τέλειο αστράγαλο και μια καμάρα που καταλήγει σε πέντε δαχτυλ ---εεεεπ, ξεφύγαμε!), εκτός απ' αυτό λοιπόν, στο πατρικό μου γιαγιά και μάνα είχαν νόμο δρακόντειο: όποιος έμπαινε, εβγαζε τα παπούτσια του στο χωλ. Έτσι μεγαλώσαμε και έτσι είναι το σωστό. Λάσπες, τρίχες, τσίχλες και λοιπά σκ.. να μένουν έξω απ' το σπίτι. Στηρίζω λοιπόν κι εγώ το Ξυπόλητο Κίνημα!

5/23/2005 3:53 μ.μ.  

Blogger oakleyses άνθισε και είπε...

air max, burberry outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet, nike shoes, oakley sunglasses cheap, jordan shoes, prada handbags, kate spade outlet, rolex watches, ugg outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, ray ban sunglasses, louis vuitton, uggs outlet, louis vuitton handbags, longchamp handbags, louboutin outlet, louboutin, oakley sunglasses, longchamp outlet, cheap uggs, louboutin shoes, michael kors outlet, christian louboutin, tory burch outlet, nike free, uggs, longchamp handbags, tiffany and co, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ugg boots clearance, tiffany and co, louis vuitton outlet stores, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online sale, louis vuitton outlet, air max, prada outlet

10/15/2015 11:02 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home