Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 29 Μαΐου 2005

Και το τρένο έφευγε...

Χτες απόγεμα.
Πολύ βροχή. Πάρα πολύ βροχή. Τοσο πολύ που κρατούσα ομπρέλα μετά απο πολλά χρόνια.

Φτάνω στον σταθμό και βλέπω το τρένο να φεύγει. Τσεκάρω το ρολόι. 8:15. Ε λέω τον 8:02 που άργησε είναι, το δικό μου περνάει στις 8:32. Όντως έτσι ήτανε. Αλλά επίσης είχε μια ανακοίνωση. Φυσικά όλα στα Σουηδικά. Κάνω μια προσπάθεια και καταλαβαίνω..."Ingen trafic Solna C-Stockholm C och Kyrleberg μπλα μπλα". Έ κάτι θα έγινε και δεν κυκλοφορούν τρένα ανάμεσα σε αυτούς τους σταθμούς. Τσεκάρω την οθόνη, το δικό μου τρένο θα αργούσε 7 λεπτά. Κυριλέ. Η αδεφούλα μου προσγειώνεται στις 9:20, μια χαρά προλαβαίνω- το πολύ πολύ να φτάσω στις 9:25.

Αμ δε. Νέα ανακοίνωση. Τίποτα γραπτό όμως. Και δεν είμαι και ακουστικός τύπος.
Ρωτάω μια Σουηδέζα.

Βρίκανε μια βόμβα 2 σταθμούς πριν απο τον δικό μας. Το τρένο μου θα περάσει στις 9:02 (μάλλον).

Και περιμένω. Και περιμένω...

Για την ιστορία, το τρένο πέρασε 9:10, την ώρα που έφτασε και η αδερφή μου δηλαδή. Στο σουηδικό κινητό καθόλου κάρτα. Το ελληνικό εξακολουθεί να μου βγάζει το ηλίθιο μήνυμα: "Ο χρόνος ομιλίας σύντομα θα εξαντληθεί. Παρακαλώ ανανεώστε με μια νέα κάρτα" Ευτυχώς κατάφερα και έστειλα μηνυμα στην αδερφή μου πριν μου τελειώσει η κάρτα-Αφου φυσικά το έστειλα και αλλού πρώτα με την βλακεία που με δέρνει...

Για την ιστορία, βρέθηκα με την αδερφούλα μου κατα τις 10- δεν χαλάστηκε και ιδιαίτερα ήπιε ένα καφέ στο αεροδρόμιο... Και μετα αφού καναμε τον γύρο της Στοκχόλμης (ελείψη τρένων), φτάσαμε σπίτι κατα τις 11 και..

Τελευταίες δύο μέρες έχουν βρεθεί 3 βόμβες σε σταθμούς του προαστιακού. (Αυτό που λέω "τρένο" πιο πάνω....) Τελικά ίσως να μην είναι και όλα τόσο ρόδινα εδώ...