Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2005

Ska vi go?

= Shall we go?

Απο όταν ήρθα Σουηδία δύο φίλους ξεχώρισα.

Την Μαρία και τον Ισπανό, τον German.

Σήμερα χαιρέτησα τον German. Απο Σεπτέμβρη εκείνος Αμερική και εγώ Ελλάδα. Με κάλεσε το καλοκαίρι να πάω Ισπανία. Του είπα να έρθει Ελλάδα.

Ξέρω οτι είναι δύσκολο.

Αλλά που ξέρεις. Μπορεί κάποτε και να ξαναβρεθούμε.

Το βράδυ θα περάσει ο Αντώνης πρίν να την κάνει για αεροδρόμιο να μου αφήσει τα κλειδιά του να τα πάω στο Student Accommodation Office.

Χτες καθάρισα το σπίτι για το σημερινό Inspection. Έβγαλα σχεδόν τα πάντα απο τους τοίχους. Το σπίτι φαίνετε άδειο. Να δούμε την επόμενη Πέμπτη που θα τα έχω όλα πακεταρισμένα πως θα φαίνετε.


Ένας ένας φεύγουμε...

11 Ηλιοτρόπια:


Blogger Stratos Nikolaidis άνθισε και είπε...

Ένα πράγμα θα σου πω: Ο κόσμος μας, είναι μικρός. Πολύ μικρός! Επέτρεψέ μου να σου πω μια ιστορία του πατέρα μου από τον στρατό...
(Για τι άλλο θα μπορούσα άλλωστε να μιλήσω εκτός από τον στρατό; :-P )

Ήταν που λες δεκανέας (σε μονάδα πυροβολικού στον Βόλο), και ένα παλικάρι, μία μέρα πριν απολυθεί, κάτι έκανε και ο πατέρας μου του "έδωσε" 3 μέρες φυλακή, με αποτέλεσμα, το φαντάρι να φύγει 3 μέρες αργότερα. Φεύγοντας πλέον πολίτης, γυρίζει και του λέει του πατέρα μου:

"Νικολαΐδη, ο κόσμος είναι πολύ μικρός, θα ξαναβρεθούμε..."

Ο πατέρας μου δεν του έδωσε σημασία... περάσανε τα χρόνια και ένα πρωί κάπου στην Θεσσαλονίκη, ακούει μια φωνή από πίσω να του φωνάζει "Νικολαΐδη!!". Γυρίζει, τι να δει; Ο φαντάρος!

Ε, χαιρετηθήκανε, τι κάνεις, τι κάνω κλπ. Φεύγοντας, ο φαντάρος του ξανάπε ότι ο κόσμος είναι πολύ μικρός και θα ξαναβρεθούν. Ο πατέρας μου πάλι δεν του έδωσε σημασία.

Μετά από μερικά χρόνια, βρεθήκανε με τον ίδιο τρόπο, κάπου στην Φλώρινα. Κόκκαλο ο πατέρας μου, χαιρετηθήκανε, ξανά μανά τα ίδια. Και πάλι, γαι τρίτη φορά, ο φαντάρος είπε ότι θα ξαναβρεθούνε, μιας και ο κόσμος είναι πολύ μικρός.

Περάσανε πολλά χρόνια από τότε. Ο πατέρας μου έφυγε μετανάστης στην Αυστραλία, και μια μέρα, όπως είχε φύγει από το εργοστάσιο και περίμενε το τραίνο για να πάει σπίτι του, ακούει μια φωνή από πίσω του "Νικολαΐδη!"

Μόλις γυρνάει και τον βλέπει... περιττό να σας πω ότι πάνω από μισή ώρα σκεκόντουσαν αγκαλιά και έκλαιγαν σαν μωρά παιδιά... στον χωρισμό τους, κανείς δεν είπε ξανά για τον κόσμο ότι είναι μικρός και έκτοτε δεν ξαναβρέθηκαν.

Ακόμη και τώρα, που έχουν περάσει τόσα χρόνια, συγκινείται όποτε λέει αυτή την ιστορία...

Έτσι που λες Κάθυ μου, ο κόσμος μας είναι πολύ μικρός...

PS: Συγνώμη, Ισπανός που τον λένε German;;; Τι άλλο θα ακούσουμε..

6/03/2005 5:53 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Στρατούλη μου, ένα έχω να σου πώ, μπορεί όντως ο κόσμος να είναι μικρός, και συμφωνώ απόλυτα γιατί το έχω βιώσει, αλλά το θέμα του φαντάρου.... ο πατέρας σου έπρεπε στάνταρ να παίξει λόττο εκείνη τη μέρα!!!!

6/03/2005 7:27 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

ΥΓ:

Α ξέχασα. Άντε καλή επιστροφή ka8y!

6/03/2005 8:31 μ.μ.  

Blogger alex άνθισε και είπε...

Αγαπητή Κάθυ,
είναι προτιμότερο να είσαι και εσύ ένας απο αυτούς που φεύγουν παρά εκείνος που μένει όταν όλοι οι άλλοι φεύγουν.
Καλή επιστροφή.

6/06/2005 4:56 μ.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Όταν φεύγεις, είναι πάντα άσχημα. Άλλα και είναι πάντα για καλύτερα. Νομίζω το έχεις διαπιστώσει και μόνη σου...

6/06/2005 4:57 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Μην παίρνεις όρκο για το τελευταίο...

6/07/2005 4:37 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ο dtsomp έχει δίκιο...

Και εκτιμώ πολύ την γνώμη του.

Πάντα έτσι είναι, γκρινιαζω πριν να φύγω στεναχωριέμαι.. αλλά πάντα είναι για καλό. Λύνονται όλα τα προβλήματα...

6/07/2005 5:24 μ.μ.  

Blogger Katerina άνθισε και είπε...

Σιχτίρ, συγκινήθηκα! Αναλόγως γιατί φεύγει κανείς... Εγώ που έφυγα απότην Ελλάδα λόγω έρωτος που λένε... και πάλι είναι πολύ δύσκολα να φεύγεις. Μου λείπει η πατρίδα και η οικογένεια! Όχι, με τη θρησκεία καλά πάω μέχρι στιγμής :P να μπορούσε να γνωρίσει κανείς και κανέναν άνθρωπο σ'αυτή τη χώρα..

6/07/2005 6:11 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Για να σου πούνε καλημέρα πρέπει να κάνεις αίτηση με χαρτόσημο και αριθμο πρωτοκόλλου!

Σουηδό ερωτεύτηκες?

6/07/2005 6:35 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Εγώ ξαναλέω να μην παίρνεις όρκο. Προσωπικά πλέον αισθάνομαι κομένος στα δύο. Ακόμα και μετά 5 χρόνια λέω ότι δεν έπρεπε να φύγω ποτέ. Και ο αντίλογος; Μα τα ίδια καλά υπάρχουν και εδώ. Ναι. Αλλά μου λείπουν και τα εκεί.

Υ.Γ. Μιλάω πάντα για ανθρώπους

Υ.Γ.2 Καλά τόσο χάλια είναι στην Σουηδία; Γι΄ αυτό οι Σουηδέζες έρχονται Ελλάδα;

6/08/2005 10:09 π.μ.  

Blogger oakleyses άνθισε και είπε...

air max, burberry outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet, nike shoes, oakley sunglasses cheap, jordan shoes, prada handbags, kate spade outlet, rolex watches, ugg outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, ray ban sunglasses, louis vuitton, uggs outlet, louis vuitton handbags, longchamp handbags, louboutin outlet, louboutin, oakley sunglasses, longchamp outlet, cheap uggs, louboutin shoes, michael kors outlet, christian louboutin, tory burch outlet, nike free, uggs, longchamp handbags, tiffany and co, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ugg boots clearance, tiffany and co, louis vuitton outlet stores, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online sale, louis vuitton outlet, air max, prada outlet

10/15/2015 11:02 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home