Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2005

Ναζλί & Νικος

Ο τίτλος είναι άσχετος- αλλά μάλλον κολάει με όλα αυτά τα ελληνοτουρκικά πουβλέπω στην tv. Δεν λέω, και εγώ το ψιλοείδα το χαζοσήριαλ! Αλλά έχω μερικές ερωτήσεις!!!

Ερώτηση number one: Τι δουλειά έχει μια τεράααααστια ταμπέλα διαφήμησης μιας σάλτσας Uncle Benn (μαλλον γλυκόξινης) στα τούρκικα πάνω στην Αττική οδό?

Ερώτηση number two: Γιατί πρέπει να μας τα κάνουν τόσο τσουρέκια με όοολα αυτά τα τούρκικα σήριαλ και με όλους τους έλληνες που έχουν παντρευτεί τούρκους (βλέπε ειδήσεις star)?

Όχι δεν έχω πρόβλημα με τους τούρκους, αλήθεια, κανένα, απλά ξαφνικά ενώ όλοι ήταν στην φάση "κωλότουρκοι" ξαφνικά όλοι στις 11 κολλάνε την μούρη τους στην tv για να δουνε νικο&ναζλί (και στις 6 για επανάληψη). Τι έγινε ξαφνικά τους αγαπήσαμε?

Πέρσι όταν έλεγα σε κάποιους στην Ελλάδα οτι στην Σουηδία έκανα παρέα με τούρκους&τουρκαλες μου λέγανε "Πώς μπορείς?- η θρησκεία?- οι διαφορές?"

Ε δεν μου φαίνετε οτι έχουμε τις τρελές διαφορές. Η μόνη φορά που τσαντίστικα (πολύ όμως) ήταν όταν ένας τούρκος (μισομεθυσμένος) είπε την ατάκα: "ξέρετε πότε μάθανε οι έλληνες να κολυμπάνε γρήγορα? το 1922" Ε τότε παρεξηγήθηκα. Γιατί τον προπάππου μου τον σφάξανε τότε.

Και η ερώτηση κλειδί (για φανατικούς τηλεθεατές)! Πώς λέγανε τον συμφοιτητή μου στο μεταπτυχιακό?

Καχραμαν

2 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Πέρα από τη θρησκεία και τη γλώσσα, μοιάζουμε πολύ. Η μουσική, η νοοτροπία, η κουζίνα ...

Οι λίγοι Τούρκοι και Τουρκοκύπριοι/ες που έχω γνωρίσει εδώ (Αγγλία) είναι όλοι αξιαγάπητοι. Προφανώς δεν είναι όλοι έτσι αλλά ας αποβάλλουμε επιτέλους το στερεότυπο που μας έμαθαν στο σχολείο.

(btw Κατερινάκι τους χαιρετισμούς μου!)

9/12/2005 2:37 π.μ.  

Blogger Compiler άνθισε και είπε...

Είναι όλοι αξιαγάπητοι όταν αποφεύγεις και εσύ και αυτοί να μιλήσουν για ευαίσθητα θέματα. Σαφώς υπάρχουν αρνητικά και θετικά δείγματα και από τις δύο πλευρές αλλά μερικές φορές πρέπει να διακρίνουμε το "απλά δεν με πειράζουν", από μια υποκριτική ελληνο-τουρκική φιλία. Τα στερεότυπα υπάρχουν και στις δυο πλευρές και πρέπει να τα αποβάλλουν και οι δύο.

9/12/2005 2:50 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home