Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2005

Ανανέωση!

Μετά απο 8 χρονια περίπου επιστρέψα στο πατρικό μου. 1997 με 2005, έμενα εδώ μόνο καλοκαίρια- δηλαδή δεν έμενα γιατί όλο και κάπου γύριζα.

Δεν άντεχα να μείνω στο ίδιο δωμάτιο που έμενα 16 χρονών. Ήθελα μια αλλαγή. Το ροζ-μοβ γραφείο μου νομίζω το μισούσα.

Έτσι ξεκίνησε ο γολγοθάς. Ένα δωμάτιο γεμάτο κούτες-Κούτες απο όταν μετακόμισα απο Κάιρο (το 99), κούτες απο όταν άφησα το πρώτο μου σπίτι στην σαλόνικα (το 2002) όταν άφησα το δεύτερο (2004) και πρόσφατες κούτες και βαλίτσες απο σουηδία...

Και μέσα σε όλα πολλές σακούλες με πράγματα, χαρτιά, χαρτάκια, και αντικείμενα..και συρτάρια γεμάτα...

Βρήκα πράγματα που είχα καιρό να τα δώ- για κάποια συγκινήθηκα...για κάποια τσαντίστικα και εκνευρίστικα...Νοστάλγησα...

Θυμήθηκα φίλους που πιά είμαστε ούτε καν γνωστοί, στιγμές που έχουν περάσει- πολλές στιγμές απο το σχολείο. Τελικά ένα εισητήριο απο το cinema "Αστέρια" στην Ν.Ερυθραία είναι ικανό να σε ταξιδέψει πολύ παραπέρα απ ότι τα διαστημόπλοια στο Independence day που είχα δει εκείνη την μέρα στην ταινία...

Όταν άνοιξα τις κούτες απο τα σπίτια μου στην θεσσαλονίκη, βρήκα πολλές πολλές φωτογραφίες. Και σε όλες, σχεδόν σε όλες, και ο πρώην μου μέσα. Και πράγματα που είχαμε μαζί. Τα πέταξα όλα. Μέχρι και τα σκουλαρίκια που μου είχε χαρίσει, τα έβγαλα απο το κουτάκι και τα πέταξα. Όλα. Είναι σαν να μην με αφορά, σαν ο χρόνος που πέρασαμε μαζι να μην υπήρχε. Σαν να τα έζησε κάποια άλλη αυτά. Θα μου πεις όμως ρε κοπελιά, για να ασχολείσε και να γράφεις γι αυτά μάλλον σε νοιάζει. Με ένοιαζε. Με ένοιαζε να μπορώ να λέω μια κουβέντα με έναν άνθρωπο που όσο να πεις περάσαμε κάποιο καιρό μαζί. Μετά από όλα αυτά που έχουν γίνει όμως, δυό χρόνια σχεδόν αφού χωρισαμε νιώθω οτι αυτόν τον άνθρωπο δεν τον έμαθα ποτέ, ή μάλλον έμαθα πως ήταν στ'αληθεια αφού χωρίσαμε. Και δεν θέλω να ξαναδώ στο δωμάτιο μου τπτ που να τον αφορά.

Τι έλεγα? ααα ααα για το δωμάτιο μου!!! Ναι ναι το άλλαξα. Έβαλα όοολες τις αναμνήσεις (ή μαλλον όοολα αυτά που κρατάνε τις αναμνήσεις ζωντανές) σε κουτιά και τα έβαλα στα ψηλά ντουλάπια. Τζόπι , θα τα ανοίξουμε μαζί σε 5 χρόνια να βλέπουμε τι βλακείες κάναμε στο γυμνάσιο να γελάμε ε?

Τώρα έχω ένα καινούργιο γραφείο, μια καινούργια συρταριέρα (συμβουλή- μην φτιάξετε οτιδήποτε ΙΚΕΑ χωρίς ηλεκτρικό κατσαβίδι), σχεδον ταχτοποιημένη ντουλάπια και συρτάρια. Και καμία μα καμία κούτα!

Τώρα μένει να διαλέξω μια όμορφη κουρτίνα, να αποφασίσω που θα κρεμάσω έναν καθρέυτη, να στερεώσω τα δύο φωτιστικά τοίχου, και να στήσω το κρεββάτι μου.

Επιτέλους! θα έχω ένα όμορφο δωματιάκι μετά απο ένα καλοκαίρι στην γύρα...

13 Ηλιοτρόπια:


Blogger 0comments άνθισε και είπε...

Μετακόμιση ε;
Κούτες ε;
Έπιασες πολύ ευαίσθητο θέμα.
Καλή καινούργια αρχή!

9/13/2005 4:08 μ.μ.  

Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Kali arxi (w nai) kollitara mou!
Kathe allagi,einai kai mia nea arxi!
Euxomai na agapiseis to neo sou dwmatiaki akomi perissotero, kai sta xronia pou tha'rthoun na gemisei me akomi pio polles kai pio wraies anamniseis!
The best is yet to come...!

P.S. Se 5 xronia!..

9/14/2005 2:36 μ.μ.  

Blogger vasvoe άνθισε και είπε...

Ωραίο πράγμα η ανανέωση, και το ξεσκαρτάρισμα είναι πολύ αναξοωογονητικό επίσης. Να χαρείς το φρεσκαρισμένο σου δωμάτιο και τα καινούρια σου επιπλάκια! Κι εμείς εχτές πήραμε μια συρταριέρα απ'το ΙΚΕΑ αλλά ακόμα δεν την συναρμολογήσαμε! Πάντως το ηλεκτρικό κατσαβίδι είναι στάνταρ απαραίτητο.

9/14/2005 8:33 μ.μ.  

Blogger Gypas άνθισε και είπε...

Και σε πιά πόλη είναι το πατρικό σου;
Επίσης πατρικό σημαίνει επιστροφή στην συγκατοίκηση με γονείς;

9/14/2005 11:00 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Σας ευχαριστώ ευχαριστώ όλους σας !! :-)

Ευτυχως (πολύ ευτυχως) η επιστροφή σπίτι δεν σημαίνει και επιστροφή στους γονεις. Με την αδερφή μου συγκατοικώ- εντάξει δεν ειναι και πολύ τραγικά τα πράγματα! (ακόμα!!!- οταν ακούσετε για αδερφοκτονία θυμηθείτε με...)

gypa Το πατρικό μου είναι στην αθήνα- λίγο πιο έξω απο την αθήνα βασικά...

vasvoe, καλή τύχη με την συρταριέρα- εγώ στο ένα χέρι έχω φουσκάλες και είναι ακόμα λίγο μελανιασμένο στην παλάμη απο την δύναμη που έβαζα! - Όσο για το ξεσκαρτάρισμα πέταξα πολλά πράγματα..μέχρι και αποξηραμένα τριαντάφυλλα που είχα απο την πρώτη γυμνασίου (πανε χρόοοοοοονια!)... με τον καιρό συνηδητοποιείς οτι κάτι που νόμιζες σημαντικο και οτι σε ένοιαζε κλπ κλπ τελικά...απλά πιάνει χώρο! Ελπίζω μόνο να μην το μετανιώσω!

(αυτο θα σταλει μόνο αν ο οτε μου κάνει την χάρη... ααααχ..σε άλλο post αυτά...)

9/15/2005 12:21 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Σας ευχαριστώ ευχαριστώ όλους σας !! :-)

Ευτυχως (πολύ ευτυχως) η επιστροφή σπίτι δεν σημαίνει και επιστροφή στους γονεις. Με την αδερφή μου συγκατοικώ- εντάξει δεν ειναι και πολύ τραγικά τα πράγματα! (ακόμα!!!- οταν ακούσετε για αδερφοκτονία θυμηθείτε με...)

gypa Το πατρικό μου είναι στην αθήνα- λίγο πιο έξω απο την αθήνα βασικά...

vasvoe, καλή τύχη με την συρταριέρα- εγώ στο ένα χέρι έχω φουσκάλες και είναι ακόμα λίγο μελανιασμένο στην παλάμη απο την δύναμη που έβαζα! - Όσο για το ξεσκαρτάρισμα πέταξα πολλά πράγματα..μέχρι και αποξηραμένα τριαντάφυλλα που είχα απο την πρώτη γυμνασίου (πανε χρόοοοοοονια!)... με τον καιρό συνηδητοποιείς οτι κάτι που νόμιζες σημαντικο και οτι σε ένοιαζε κλπ κλπ τελικά...απλά πιάνει χώρο! Ελπίζω μόνο να μην το μετανιώσω!

(αυτο θα σταλει μόνο αν ο οτε μου κάνει την χάρη... ααααχ..σε άλλο post αυτά...)

9/15/2005 12:25 π.μ.  

Blogger Gypas άνθισε και είπε...

Έγω νόμιζα έμενες Θεσ/νίκη!!
Η Λούση αλήθεια τι κάνει (...μην κλαις τώρα που στην θύμησα)

9/15/2005 5:02 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ποια λούση καλέ?

9/16/2005 9:45 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Μια παρατήρηση μόνο να κάνω...

Δεν σε νοιάζει τί μαθαίνεις αφού χωρίζεις. Νοσταλγείς και αγαπάς αυτό που είχες. Προφανώς και κάτι στράβωσε και χώρισες. Αυτό δεν σημαίνει ότι πετάς και ότι καλό έζησες; Έτσι;

Κατά τα άλλα ωραίες οι αλλαγές στο δωμάτιο ή στο σπίτι...

Αν τώρα θυμάμαι καλά, Λούση είναι η σκυλίτσα της marilinas... Αλλά τον γύπα μάλλον τον έχει καραχτυπήσει ο έρωτας οπότε....

9/16/2005 2:21 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εξαρτάται.

Μπορεί αυτά που έμαθες, αυτά που σου έδειξε, να σε κάναν να δεις έναν άνθρωπο τόσο αλλιώς που πραγματικά να θες να σβήσεις ακόμα και ότι όμορφο υπήρχε σαν αναμνήσεις...

Ουφ, και που ασχολούμε τόσο μαζί του αξία του δινω.

Μου έδωσε o dtsomp μια καλή συμβουλή στο msn προχτες, και σκοπέυω να την ακολουθήσω...

9/16/2005 2:40 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Να την ακούγαμε κι εμείς;;;

Λέω 'γω τώρα...

9/16/2005 4:18 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Απλά μου είπε να πάω παρακάτω και να το ξεχάσω. Και να μην ασχολούμε. Και οτι οταν κάποιος δείχνει φιλότιμο οι άλλοι τον εκμεταλλεύονται...

9/16/2005 7:44 μ.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Τα είπαν κι άλλοι πριν από μένα...

http://strabadi.blogspot.com/2005/09/present-tense.html

9/16/2005 10:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home