Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2005

Έλα αλέκο? με τι θα πετάξεις? Με ολυμπακή? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σκηνικό:

5:30 το πρωί στον Βενιζέλο.

Έχω πάρει boarding card για στοκχόλμη, όλα καλα.

Την επόμενη βδομάδα όμως σχεδιάζω ένα ακόμα ταξιδάκι -ένεκα τριήμερου- και λέω, ας κλείσω εισητήρια.

Πάω στην aegen, καλημέρα σας, - καλημέρα σας. Θέλω για το τάδε νησί, να πάω τότε να γυρίσω τότε. τι έχετε? Ωραία κλέιστε μου να πάω. Μπορώ να το πάρω μέχρι την τρίτη? Σας ευχαριστώ πολύ. Μου τυπώνει και την κράτηση και φευγω.

Πάω στην Ολυμπιακή. καλημέρα σας. Θέλω απο το τάδε νησί, να γυρίσω τότε. τι έχετε? Ωραία, κλείστε μου την πρωινή πτήση. 11 η ώρα θα είμαι εδώ? όμορφα. Πότε μπορώ να το πάρω? Ωραία. Θα μου τυπώσετε την κράτηση? Την πέρνω και φέυγω.

Εντωμεταξύ να έχει πάει και 6 και κάτι, και να πετάω σε λίγο. σε κατάσταση πανικου μπαίνω αεροπλάνο και πεταααου.

Βγάζω κάποια στιγμή τις κρατήσεις απο την τσάντα μου. Κοιτάζω της Ολυμπιακής, έλεγε κάτι 21:20-22:20. Ανησυχώ. Φτάνω Στοκχόλμη. Skype, τηλέφωνο ολυμπιακή. "Η κρατηση σας είναι για τις 21:20 το βραδυ" - σκέφτομαι απο μέσα μου "τι γίδι τι μαλάκω τι κλπκλπ η υπάλληλος το πρωι" και συνεχίζω... "εεε ακυρώστε αυτό και κάντε μια κράτηση για το πρωί"

Και... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙΣ. Το πρωί είχε. Τώρα ουτε στις 7, ούτε στις 10. Μόνο το απόγεμα. Εγώ το μεσημέρι δουλεύω. Την προηγούμενη μέρα, έχει μόνο στις 7 το πρωί.

Waiting list....

Και λένε μετά για την ολυμπιακή. Σκατά. Next time κράτηση μέσω Internet να ξέρω τι μου γίνεται.

Πάντως με βλέπω με πλοιαράκι, ή δεν με βλέπω και καθόλου....

1 Ηλιοτρόπια:


Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Μην ανησυχείς φιλενάδα, και θα βρείτε τρόπο να βρεθείτε!:-)
Με την Aegean, δεν υπάρχουν θέσεις?
Κοίτα να enjoy life in Sweden while you can, κι όταν με το καλό γυρίσεις, θα βρούμε τρόπο να σε ξαποστείλουμε!;-)
Hei Hei!!

10/22/2005 3:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home