Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2006

Dream on....

(Άσχετο, αλλά τα έχω πάρει με αυτούς που σε παίρνουν τηλέφωνο στις 10 το πρωί να σου πουλήσουν πιστωτική. Συγγνώμη ρε κοπελιά, ΚΟΙΜΑΜΑΙ! Ναι, 10 το πρωί ΚΟΙΜΑΜΑΙ!!!)

Η μικρή ka8y μπήκε σε νέες περιπέτειες.. να μάθει σκί. Έκανε δηλαδή και παλιά, αλλά αυτό το παλιά, ήταν το 88, οπότε ήτανε πολύ παλιά και δεν θυμάται τίποτα!! Θα πεανέλθω σε αυτό το θέμα με τρελά φωτογραφικά ντοκουμέντα, μόλις ξεβαρεθώ και περάσω τις photos απο την ψηφιακή....

Whatever....

Τπ Σάββατο λοιπόν, γυρίζαμε απο παρνασσό, και καθόμουν στο πίσω κάθισμα.. Δεν είχα κοιμηθεί και πολύ το προηγούμενο βράδυ, σκοτάδι έξω,οπότε ακούμπησα το κεφάλι στο παράθυρο και μμμμμ μμμμ με πήρε ένας ωραίος ύπνος.

Και είδα όνειρο.

Συνήθως όταν είμαι στο αεροπλάνο κοιμάμαι. Είναι τρελό υπνωτικό, συγκρίνεται μέχρι και με την τηλεόραση. Είδα λέει πως ήμουν στο αεροπλάνο και πήγαινα Μυτιλήνη (σωστά το γράψα ε μωρό?).Και πηγαίναμε... και πηγαίναμε.. και έφτασα, και ήτανε όμορφα..Και μετά πήρα το αεροπλάνο και έφυγα πάλι..

Και κάποια στιγμή μισοξυπνάω, ακούω το 'μμμμμμβββββμμμμμμμμμμμζμμμμμμμμμμμμ" που κάνει το Ibizaki, βλέπω σκοτάδι (ελληνικοί δρόμοι), και τα αστέρια έξω, και λέω ακόμα πετάμε για Αθήνα... Και ξανακοιμήθηκα.. όταν σε κάποια φάση κουνήθηκα, εγώ κατάλαβα οτι είχε κενά αέρος, και ξύπνησα να βάλω την ζώνη μου και άκουσα φωνή να λέει κάτι για λακούβες...

Απόλυτα ξενερωτικό :(