Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 12 Μαρτίου 2006

Άδεια η πόλη...

{
var boolean melagxolia;
melagxolia=1;

}

Δεν είμαι καλά.

Βγήκα για ένα ποτάκι με μια φίλη μου απο την θεσσαλονίκη που είναι αθήνα για 2-3 μέρες. Όμορφα ήτανε. Κατα τις 11 την γύρισα στην φίλη της που την φιλοξενεί να κάνει ένα μπανάκι και να βγει με το εν δυνάμει γκομενάκι (Όλα ανάποδα ρε αντιγόνη! Εσύ με αθηναίο και εγώ με σαλονικιό..). Ήμουν λοιπόν στο αυτοκίνητο και πήγαινα απο μαρούσι σπίτι.. κόσμος. κίνηση. Όλοι βγαίνανε έξω, σαββάτο βράδυ απόψε, και εγώ γύριζα σπίτι.

Είμαι καλεσμένη σε ένα πάρτυ σήμερα, αλλά ο μόνος που ξέρω είναι ο dj, οπότε μόνη δεν λέει να πάω. Θέλω παρέα.

Δεν έχω παρέα εδώ.

Έχω ΜΙΑ φίλη. ΜΙΑ. Που φυσικά δεν μπορεί να βγαίνει μόνο μαζί μου. Λογικό είναι. Και εγώ αν ήμουν σε μια νορμάλ κατάσταση δεν θα βγαινα πάντα μόνο με έναν άνθρωπο.

Έχω καταλήξει να μισώ τα περισσότερα σαββατοκύριακα.

Οι καθημερινές περνάνε. Τα σ/κ κάθομαι κλεισμένη σπίτι.

Δεν μπορώ.

Δεν μπορώ να ζω μόνο για τα Σαββατοκύριακα που πηγαίνω στην μυτιλήνη ή όταν έρχεται ο fantus σε μένα, για όταν πάω καμια εκδρομούλα, για όταν τυχαίνει να κατέβει κάποιος φίλος μου ή φίλη μου απο πάνω....

Γνώρισε κόσμο μου λένε όλοι.

ΠΟΥ? λέω εγώ.

Στην δουλειά? Οι διορισμένοι δάσκάλες/δάσκαλοι είναι μεγάλοι. Οι πιο νέοι-ωρομίσθιοι σαν και μένα (3-4 είναι μην φανταστείτε)... ΟΚ, λέμε 2 μαλακίες στο διάλλειμα πλάκα έχουμε. Αλλά.. Κανείς και καμία δεν είναι ο τύπος που θα ψηνόμουνα να βγώ για καφέ.

Στην άλλη δουλειά? Απο τους μαθητές μου με κανα δυό κοπέλες είπαμε να πάμε για κανα καφέ κάποια στιγμή- αλλά "Να το κανονίσουμε απο την προηγούμενη μέρα για να συννενοηθώ με την πεθερά μου να της αφήσω το παιδί".

Τόσο καιρό χαιρόμουν που σπούδασα σε άλλες πόλεις.

Τώρα δεν ξέρω αν είναι καλό.

Έχω φίλους σε όλη την ελλάδα, σε όλες της ηπείρους, αλλά όχι σε αυτήν την γαμώπολή.

ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΟΝΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

Το πάσχα είναι κοντά.
Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε..

8 Ηλιοτρόπια:


Blogger Dellaporta άνθισε και είπε...

Κουράγιο. Υπάρχουν και χειρότερα. Φαντάσου να ήσουν 27 χρονών και άνεργη εκτός απο μόνη. :(

... Σαν κι εμένα. Η πλήρης ξεφτίλα...

Σημείωσα το blog σου. Θα'ρχομαι να σε διαβάζω και αν θέλεις πάμε και για κάνα καφέ :)

3/12/2006 2:18 π.μ.  

Blogger Dimitris Athanasiadis άνθισε και είπε...

Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.............

:P

3/13/2006 1:51 μ.μ.  

Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

όταν ξανακανονίσουμε μπλογκοσυνάντηση θα σου πω να έρθεις να τα π(ι)ούμε από κοντά!!
;-)

3/14/2006 12:27 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

anxomenh se briskw ka8y.. pigenai gym na ksedwseis!

3/15/2006 11:04 π.μ.  

Blogger nygeion άνθισε και είπε...

Χαλαρά ka8y...
Μην πτοείσαι...

3/15/2006 7:19 μ.μ.  

Blogger alombar42 άνθισε και είπε...

Α ωραία, βρήκα ποιάν θα συναντήσω αυτό το Σ/Κ ;)

3/16/2006 2:29 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

tnx όοοοοοοοοοοοοοοοολους για την συμπαράσταση!!!!

@κωνσταντίνος : Στον κλάδο μας και στην ελλάδα, δύσκολο,γι αυτό και διάλεξα την εκπάιδευση.. Όσο για την σκανδιναβία.. απολαυσε το!!! Είναι οτι πιο τέλειο μπορεί να σου συμβεί!!!

@blogarismenh, alombar42 : Άντε να σας δω και απο κοντά!

@nygeion: Την παλέυω γενικότερα.. αλλα με ποιάνουν κάτι μελαγχολίες.. άλλο πράγμα!!!

@diafanos: 3 μέρες πολεμάω να σου μιλησω στο icq και όλο away είσαι!!!!

3/16/2006 2:47 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

φιλεναδούλα,
"ποτέ δε νιώθεις μοναξιά όταν σε συντροφεύει η σκέψη εκείνων που σε κάνει να αγαπάς ακόμη κ τη μοναξιά σου.."
κλεμμένο από ένα βιβλίο του Γ. Πολυράκη "Συνάντηση με το χθες", το έχω κάνει κτήμα μου κ πάντα το σκέφτομαι στα δύσκολα..
Θα σε περιμένω το Πάσχα..

3/19/2006 2:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home