Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2006

key words

Συνήθως δεν κοιτάω τα στατιστικά του Blog, αλλά είδα δύο απο τα καλύτερα keywords ever και είπα να σας τα πω:

πως να μην πληρωσω διοδια

γιατι μεγαλωνει το πεος οταν ανοιγει;

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger Oneiros άνθισε και είπε...

heheh, surreal!

Σε λίγο θα καταλήξουμε να γράφουμε μόνο και μόνο για να κοιτάμε τα stats (stats-monitor :-p)

(qxgyyijw!?! τι θέλει και με ταλαιπωράει βραδιάτικα το κάπτσα;)

2/09/2006 1:43 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Μπουαχαχαχαχα..
Να ρωτήσω εγώ τώρα κάτι εντελώς χαζό;
ΠΟΥ βλέπετε τα στατιστικά του blog σας;
Μου βάλατε την περιέργεια τώρα....

2/09/2006 11:59 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Ζε σα με πείς καλή μου ζασκάλα;;;

:(((

2/10/2006 8:56 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εγώ σου είπα....

Ξενερώνω τοοοοοοοοσο με τα σχολια σου, περιμένεις και απάντηση στις απορίες?

2/11/2006 1:23 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

:(
Σε ζούλεψα μια φολά για το χιονιά και ζε μου μιλάς τώλα;;;;

Καλά... :(

2/12/2006 12:24 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home