Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2006

ΑΑΑχ... μύρισε Άνοιξη!

Ο καιρός έξω είναι τέλειος.

Η μέρα χτες απο το πρωί ήτανε όμορφη... Ξύπνησα καλά...

Πήγα με κέφι στο σχολείο. Τελικά μάλλον μου αρέσει αυτό που κάνω. Τα παιδάκια ήσυχα χτες, εγώ σε καλή διάθεση, το μάθημα κύλησε πολύ ευχάριστα. Το διάλλειμα επίσης, αφού με τις υπόλοιπες συναδέλφους την είχαμε πέσει σε ένα παγκάκι στον ήλιο και το 10λεπτο διάλλειμα το κάναμε 35 λεπτο.

Τελικά είναι σημαντικό να σου αρέσει αυτό που κάνεις.

Και επίσης είναι σημαντικό για μένα που μεγαλώνει (επιτέλους) η μέρα. Το Blog αυτό έχει ξεχωριστή σχέση με τον ήλιο. Μάλλον η περσινη παραμονή μου στην Σουηδία με επηρρέασε αρκετά...

Βέβαια τα πράγματα δεν είναι πάντα ιδανικά..

Χτες είχα πολύ κέφι γυρίζοντας σπίτι. Είχα σχέδια, να φάω κι να βγω για καφέ. Και μετά έσπασε το δόντι μου. Δεν πόνεσα, αλλά το δόντι μου πλέον είναι μία φλύδα. Στεναχωρέθηκα πολύ.

Και σήμερα τα πιτσιρίκια μου όλη την ώρα, λες και είναι συννενοημένα, έρχονται και μου λένε: "Κυρία κοιτάξτε κοιτάξτε έβγαλα το δόντι μου..."

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger Νicola Beerman άνθισε και είπε...

Θα θελα πολυ να δω μια φωτογραφια σου με το σπασμενο δοντι.

2/21/2006 7:09 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Είναι τραπεζίτης, δεν φένεται :-p

2/21/2006 8:02 μ.μ.  

Blogger Νicola Beerman άνθισε και είπε...

Eννοεις οτι εχει φορτο εργασιας και δεν ξεμυταει απ'την τραπεζα;

2/22/2006 7:19 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Τράπεζα θα χρειαστώ εγώ για να πληρώσω την οδοντίατρο...

2/24/2006 10:37 π.μ.  

Blogger jasonbob άνθισε και είπε...

golden goose outlet
supreme shirts
jordan shoes
chrome hearts online store
off white jordan 1
golden goose superstar
supreme hoodie
kobe 9
kyrie irving shoes

11/01/2020 7:43 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home