Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τρίτη 21 Μαρτίου 2006

Τον νεκροθάφτη γρήγορα!

Πόναω.

Πονάει το δόντι μου...

Πονάει ΠΟΛΥ το δόντι μου...

Τόσοι μήνες...

Απο τον αύγουστο με παιδεύει...

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα δυστυχώς.

Και άμα το βγάλω να υσηχάσω? Να μείνω χωρίς δόντι? Δεν λέει..

Απο την άλλη το πόδι μου ακόμα πρησμένο. Όχι πολύ, αλλά ακόμα πρησμένο. Δεν μπορώ να βάλω τις αγαπημένες μου μποτούλες.

Απο αύριο θα πάω να μου το ανοίξει και αυτό η δερματολόγος.

Θα είμαι σαραβαλάκι απο την κορφή μέχρι να νύχια - κυριολεκτικά.

4 Ηλιοτρόπια:


Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Τι είναι η ζωή... τι είναι ο άνθρωπος...

3/22/2006 11:20 π.μ.  

Blogger Vivie άνθισε και είπε...

ka8y..yperboles!!

pes ston odontiatro an prepei na sou bgalei to donti , na sou balei emfuteuma allo...alla einai ligo akrivi istoria.

oso gia to podi, o,ti se simboulepsei o dermatologos / ekastote giatros :)

3/22/2006 8:13 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

χαχαχαχαχα ρε κωσταντίνε μου φτιαξες το κέφι!!!

γατούλα μου, ευτυχώς η οδοντίατρος είναι φίλη μου και πιστέυω κάνει το καλύτερο της!!

3/23/2006 2:34 π.μ.  

Blogger Oneiros άνθισε και είπε...

Άουτς! Συμπάσχω... κυριολεκτικά, όμως. Μετά από εκσκαφές ενός οκταμήνου (απονεύρωση και καλά) σε ένα τραπεζίτη, έμαθα πως πρέπει να τον βγάλω' εκτός του ότι έχει τρύπα, έχει σπάσει μέσα κι ένα εργαλείο. Κι εγώ πίστευα πως είναι φίλη μου η οδοντίατρος, αλλά χρειάστηκε να πάω αλλού για να μου τα πούνε. Όπως καταλαβαίνεις, η σχέση εμπιστοσύνης μου με το ευγενές επάγγελμα των οδοντιάτρων περνάει κρίση...

Καλό και ανώδυνο ξεμπέρδεμα εύχομαι, Κάθυ.

3/24/2006 5:20 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home