Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2006

Ελα να πάμε στο νησίιιι

Σε τέσσερις μερούλες θα είμαι στην Λήμνο.

Το συνηδητοποιήσα σήμερα που λέγαμε με τις φίλες μου πότε θα βρεθούμε.. και μονολογούσα..."Άυριο έχω δουλειά, Τρίτη έχω κανονίσει, τετάρτη επίσης..Πέμπτη? Μα ποιά πέμπτη βρε κοπελιά, πέμπτη θα είσαι στην λήμνο.."

Δεν έχω πλύνει καν τα ρούχα μου μετά απο 1.5 μήνα που ήμουν διακοπές. Βαθμός προετοιμασίας μηδέν.

Α ψέμματα. Έφτιαξα το λάπτοπ. Τι στο καλό Μηχανικός Πληροφορικής θα ήμουν αν δεν έφτιαχνα ένα διαλυμένο partition? (και πήρα και backup)

Κάνω τις τελευταίες μου βάρδιες στην (μ)πυρασφάλεια, θα μου λείψει.






Ετοιμότητα όχι αστεία ε..?

Θέλω να κάνω ποστακι περι διακοπών αλλά η σπαρίλα φτάνει σε τέτοια μεγέθη που βαριέμαι να βρω το καλώδιο να συνδέσω την ψηφιακή στο pc... btw, γιατί δεν βγαίνουνε ψηφιακές με bluetooth?

Όχι πως έχω bluetooth στο dellακι μου αλλα λέμε τώρα...

ΑΑΑ! τώρα που είπα dellακι.. Τώρα που σας γράφω κινδυνεύω να ανατιναχτώ. Δεν πειράζει. Αν είναι να πάω απο κάτι, ας πάω απο laptop :-p .

Anyway, θα είναι πρωτότυπο.

Ασυναρτησίες. Με αρέσει. Νομίζω οτι κάνει μπαμ οτι έμεινα κανα μήνα πάνω ε? :-p

2 Ηλιοτρόπια:


Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Όλοι καταλάβαμε γιατί κάηκε και φέτος η μισή Ελλάδα :Ρ

Απ'όλα έχει ο μπαχτσές. Και bluetooth, και Wi-Fi...
Για ποιον νομίζεις ότι κάνουν τις έρευνες αγοράς τα περιοδικά; ;)

8/28/2006 9:37 π.μ.  

Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Το Σάββατο μπορείς? Όχι..Όχι..
Την Κυριακή μπορείς? Όχι..Όχι!
χεχε!
Κάτι μου λέει ότι το μικρό blue organizer θα πάρει φωτιά!:-)

8/28/2006 12:21 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home