Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2006

Αναρωτιέμαι...

είναι πολύ pathetic οτι βλέπω desperate housewives καθώς κάνω δουλειές στο σπίτι???

Κατα τα άλλα 5 μέρες day-off (κατάληψη & εκλογές)και χέρομαι. Ο καιρός κρύωσε, η θάλασσα ήταν τέλεια φουρτουνιασμένη σήμερα.

Έχω ανάψει κεράκια στο σαλόνι, έχω χουχουλιάσει στον καναπέ και απολαμβάνω.

Πήρα δυο μπαλές απο αυτές τις μεγάλες που κάνουνε Pilates και τέτοια (Lidl forever!), μια ροζ και μια μπλε, και όλη την ώρα κυλιέμαι πάνω τους, κάνω γέφυρες, τεντόνομαι, πέφτω και τέτοια όμορφα. Ήδη έχω μισο-εξαρθρώσει τον έναν ώμο μου. Ελπίζω το επόμενο ποστ να μην είναι κάτι του στιλ: "εσπασα το ποδι μου"- αν και είμαι σχεδόν σίγουρη με τις χαζομάρες που κάνω. Τελευταίο μου κατόρθωμα ήταν να ξαπλώσω πάνω και στις δύο ανάσκελα- και φυσικά να καταλήξω στα πλακάκια :-)

Καλό σας σαββατόβραδο, πάω να ξυπνήσω καμιά ψυχή για να βγώ για καμιά μπυρίτσα!

2 Ηλιοτρόπια:


Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Filenada,postaki apo St.Stefan:Me ton proeklogiko pireto na exei ftasei sta ipsi, me ipopsifiotites tipou Mpitakos, Korovesi (i mikri kale, vgike ap'to auto tis), mpampa-Koukis, klp, h katastasi exei poli plaka!Perasa xtes apo tin plateia,xereis ekei exw apo to Stamati, k nomiza oti mas tin peftane apo pantou!4 gwnies exei ? Kai oi 4 kateillimenes!Zoume m.e.g.a.l.e.s stigmes, tssssss!

Prosexe ekei me tis trellompales, k polla filakia ap'tin "patrida":-)

10/15/2006 1:34 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ase me pire xtes tilefwno kai o nikos (o wreos) kai mou ta elege kai gelousame. Moy eipe kai alla onomata. Teykros klp leei. Re xanw megales stigmes leme. Mipws na katevw 2i kiriaki na psifisw?? to korovesaki me ton voria katevenei??

10/15/2006 1:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home