Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2006

Ηλίθιοι Δημοσιογράφοι

Μου έχουν σπάσει τα νεύρα...

Άρχισε η τρέμη- η υπερνομαρχία είναι μπλε. "ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ και θα πρεπε να ειναι πρααααασινηηηηηηη". Εντωμεταξύ η υπερνομαρχία γκρί.Με το που κάνουν full screen φαίνεται γκρι. Αλλά επιμένουν στο μπλε. Συνέχισε ο Ευαγγελάτος. Επείδη κατάλαβε την μαλακία του οτι η υπερνομαρχία είναι γκρί τελικά, άρχισε να γκρινιάζει για το μέγεθος της. Τι θες ρε ηλίθιε? Αφου η Δυτική και Ανατολική Αττική είναι μεγαλύτερες. Χεστήκαμε αν η υπερνομαρχία έχει 2 εκ. κατοίκους. Μα πως είναι δυνατόν να έχει τόοοση συγκέντρωση και να είναι τόσο μικρο το κομμάτι στο χάρτη? ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ 2.5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΣΕ ΧΩΡΟ ΓΙΑ 500 ΧΙΛΙΑΔΕΣ! Γι αυτό και είναι τόσο μικρό. Αστα διάλα. Το κεφάλι μου. Πάντα σιχαινόμουνα τις πολιτικές εκπομπές, οι εκλογές είναι το χειρότερο μου.

Παρόμοια ποστ (1, 2)και στον fantus.

Κατα την διάρκεια όοολου αυτού του πανικού, στο Υπ. Εσωτερικών ο χάρτης ήταν με την υπερνομαρχία & το Άγιο Όρος γκρι.

7 Ηλιοτρόπια:


Blogger Λύσιππος άνθισε και είπε...

Πόρνες και Πολιτική, αρχίζουν κι οι δύο από Πι!

10/16/2006 1:21 π.μ.  

Blogger Derek άνθισε και είπε...

επειδή ο δορυφόρος εδώ στην Φινλανδία δεν μου δίνει εικόνα, πες μου plz τι σημαίνει το γκρι?

10/16/2006 1:23 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Οτι κάνενας δεν έχει πάνω απο 42 %.....

hei hei!Mit? kuuluu? Φιλιά στην suomi και kiitos για το σχόλειο :-)

(οτι έμαθα απο το erasmus σε πλήρη ανάπτυξη)

10/16/2006 1:28 π.μ.  

Blogger Fantus The Firedragon άνθισε και είπε...

Πόρνες και Πολιτική, αρχίζουν κι οι δύο από Πι!

Και οι Προγραμματιστές επίσης...;)

10/16/2006 1:33 π.μ.  

Blogger Derek άνθισε και είπε...

μην νομίζεις ότι εγώ ξέρω περισσότερα... ευτυχώς που οι πινακίδες είναι και στα Σουηδικά και βγάζω κάποια άκρη...

(και εγώ για erasmus είμαι εδώ. Ως τον Μάιο!)

10/16/2006 1:43 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ναι τα διαβάζω στο Blog σου :-)

Kαι εγώ τα Σουηδικά διάβαζα μπας και καταλάβω τπτ -ήμουν και σε σουηδοφωνη πολή- στην vaasa.

Να περνάς τέλεια!!!

10/16/2006 1:46 π.μ.  

Blogger ΠΡΕΖΑ TV άνθισε και είπε...

Την επομενη Κυρικη δεν θα κανω το ιδιο λαθος.Ταινιες απο βιντεο club και τιποτε αλλο!!!

10/16/2006 2:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home