Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2007

Τι ΄σαι σύ?

Πως λέμε ποιανού σαι σύ?

Εγώ είμαι του ΤΕΙ θεσσαλονίκης γλυκέ μου!!! (και με μεταπτυχιακό παρακαλώ παρακαλώ)

Και για να εξηγούμαστε!

Την μιά φορά λές οτι ο τάδε είναι φυσικός, και η ka8y πληροφορικός άρα ο φυσικός δικαιούτε πιο πολύ να πάρει ώρες πληροφορικού αφού είναι απο ΑΕΙ. (το καταπίνω- με σχετική δυσκολία)

Την επόμενη φορά λες οτι αυτό δεν φτιαχνεται. Και μετα το φτιάχνω και με στραβοκοιτάς.

Μετά σου λέω οτι ο υπολογιστής κάνει το τάδε "δεν γίνεται αυτό!" το βλέπεις και μου λες..αααα κοίτα να δεις...

Και σήμερα το τελειωτικό χτύπημα...

Στήνω έναν υπολογιστή. Μην φανταστήτε software, μιλάμε για να συνδέσω το Ups,το ποντίκι, Τον εκτυπωτη και το πληκτρολόγιο. Στο δικό μου γραφείο. Και έρχεται να βοηθήσει. Και του λέω δεν πειράζει θα το κάνω εγώ.

και έρχεται η αποστομοτική απάντηση..

"Ξέρεις??- επειδή θα φύγω τώρα εγώ αν δεν μπορείς άστο να το κάνω όταν γυρίσω"

Ε αφού δεν έφαγε καμια μπουνιά...

Και μετα απο 2 λεπτά, αφού έφυγε, στέλνει άλλον συνάδελφο (απο ΤΕΙ και αυτος..) για να με ελένξει αν το κάνω καλά..

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ. ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. Και εγώ έκανα master στο KTH. Τι θες τώρα να βγάλουμε τις γνώσεις μας να τις συγκρίνουμε? Γιατί ναι, μπορεί να ξέρεις πιο πολλά εσύ σε έναν τομέα, εγώ ξέρω σε άλλον.

Και να συναρμολογώ pc ξέρω απο τα 12, δεν έμαθα στο ΤΕΙ.

Αλλά ΚΑΙ ΤΕΙτζου, και γυναίκα.. Too much ε?

8 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Μη μασάς μία! Κι εγώ που είμαι στο ΕΜΠ, τρομάρα μου, είδα από μέσα τι...χανείο είναι! Το τι ξέρεις δεν έχει να κάνει με τα χαρτιά σου, ούτε με το αν τελείωσες ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Δυστυχώς κάποιοι είναι ακόμα κολλημένοι..

Δεν έχεις να αποδείξεις σε κανέναν τίποτα!

Την καλησπέρα μου...

2/28/2007 5:16 μ.μ.  

Blogger Pixel Sprite άνθισε και είπε...

ante more ton vlaka... na tou stiseis kammia pagida na rezileftei teleios enw tha ton videoskopeis kryfa me camera pou tha dinei live feed jafnika se olous tous ypologistes tou sxoleiou. Na doume an tha sou janamilisei :P

Mporw na ton dagwsw na lyssajei epishs.

2/28/2007 9:12 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Tnx για την συμπαράσταση ρε παιδιά!!!

Αύριο λέω να κάνω μια (ύσηχη) κουβεντούλα μαζί του..

2/28/2007 10:09 μ.μ.  

Blogger proserpina άνθισε και είπε...

Αχ μα τί βλάκες μπορούμε να γίνουμε ώρες ώρες εμείς του Πολυτεχνείου...

Η απάντηση της pixelicious είναι όλα τα λεφτά, why don't you try? :lol:

3/02/2007 12:15 μ.μ.  

Blogger Σοφία άνθισε και είπε...

Πρέπει να πας Πολυτεχνείο για να ξέρεις να συνδέσεις ένα πληκτρολόγιο στον υπολογιστή; Πω πω γνώσεις που έχω και δεν το γνωρίζω....
Μη δίνεις σημασία. Δεν φταις εσύ που κάποιοι έχουν καβαλίσει το καλάμι.

3/04/2007 7:39 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

:-)

Άσε σοφία πας κατευθείαν για phd!!!

proserpina ευτυχώς είναι του auth οποτε δεν βρίζω πολύ το Ntua μέχρι τώρα!!

3/04/2007 7:53 μ.μ.  

Blogger Infrared άνθισε και είπε...

pyr kai maxaira se olous tous polytexnites.oxi mono tin exoun katadei alla mas trogane kai oles tis gomenes sto panepistimio (milao eidika gia aytous tou auth).

ama tou ta exoses na agiasei to stoma sou!

3/05/2007 7:26 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

zhengjx20160617
cheap toms
coach outlet clearance
michael kors outlet
michael kors outlet online
gucci bags
michael kors outlet clearance
nfl jerseys
air jordan homme
true religion outlet online
michael kors purses
hollister clearance
replica rolex watches
louis vuitton handbags
jordan 3 retro
tiffany and co jewelry
kobe shoes
michael kors outlet
fitflops
michael kors canada outlet
ghd flat iron
air jordan femme
coach outlet online
coach factory outlet
louis vuitton handbags
adidas outlet store
hollister jeans
concord 11
fitflop shoes
tory burch outlet online
tiffany and co
abercrombie outlet
oakley outlet
gucci belts
air jordan shoes
coach outlet
true religion outlet
louboutin shoes
toms wedges
kate spade outlet
louis vuitton outlet

6/17/2016 11:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home