Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2007

..ήρθε η κυρά βροχή να μας παίξει μουσική...

Μετά απο πολλές μέρες βροχή σήμερα.

Όλοι έχουν φαγωθεί: ευτυχώς βρέχει, αντε να βρέξει, μπλα μπλα..

Εμένα μου αρέσει η λιακάδα. Μου αρέσει που τον χειμώνα δεν έπρεπε να ντύνομαι σαν τον εσκιμώο για να βγω έξω. Δεν με χάλασε που δεν είχε κρύο..

"Δεν θα χουμε νερό να πιούμε..."

Μια χαρά θα έχουμε. Μέχρι πέρσι λέγανε οτι "έχουμε αποθέματα για 5 χρόνια..." Τι έγινε εξατμιστήκανε?

Και λογικό είναι μια χρονιά να μην βρέξει και να μην κάνει κρύο. Αλλα ναι. Ξέχασα. Πέρσι έβρεχε χιόνιζε και λέγανε "Ποποοοο ακραία καιρικά φαινόμενα, ποτέ δεν έχουμε δει τόση βροχή, καταστροφή! Τόσο χιόνι, αν είναι δυνατόν!!" Φέτος είναι το ακραίο το να μην βρέχει. Όταν αποφασίσετε πιο είναι το φυσιολογικό πέστε μου και μένα.

Ο μπαμπάς μου λέει το εξής! (ά ρε πατεραααααααα!) οτι οι 7 ισχνές και οι 7 παχιές αγελάδες που είδε στον ύπνο του ο Φαραώ είναι αυτό το πράγμα.. 7 χρόνια θα έχουμε βροχές, 7 χρόνια ξηρασία... 7 χρόνια τα πράγματα θα πηγαίνουν καλά, 7 όχι.. Και η φύση κύκλους κάνει.. (ο father είναι το πιο μη-θρησκευόμενο άτομο ever!)

Γιατί τόση χαρά που βρέχει? Καλά ήταν.. ποδηλατάκι, πόδια.. άντε τώρα πάλι με το αυτοκίνητο να δούμε που θα το βάζουμε.. στο κεφάλι μας?

Και λέει θα πάει έτσι μέχρι τρίτη.. :(

5 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Γενικά, η μητέρα φύση είναι σοφή!

3/22/2007 10:37 μ.μ.  

Blogger xalara άνθισε και είπε...

κι εδώ βρέχει και κάνει κρύο, 7-8 βαθμούς, τη Δευτέρα 20 είχε...
κι εγώ μετερεοπαθής είμαι :)

3/23/2007 2:05 μ.μ.  

Blogger Σοφία άνθισε και είπε...

Κι εγώ προτειμώ τις λιακάδες. Τι κι αν δεν έχουμε νερό? Στην τελική ας πιούμε εμφιαλωμένο :-p

3/23/2007 10:51 μ.μ.  

Blogger nygeion άνθισε και είπε...

Σάββατο πρωί, χαρά θεού!!!
Εισακούστηκαν οι προσευχές σου ka8y!!!

3/24/2007 10:08 π.μ.  

Blogger RealityOverdose άνθισε και είπε...

Το σιτάρι δυστυχώς δεν κάνει βόλτες με ποδήλατο και θέλει πάρα πολύ νερό αυτή την εποχή.
Από το σιτάρι βγαίνει το αλεύρι ( για όσους δεν το γνωρίζουν) κι απο το αλεύρι το ψωμί, τα κουλουράκια, τα κέικ κλπ.

Χωρίς βροχή... Δε θα έχουμε όχι μόνο νερό, αλλά ούτε να φάμε.

Από την άλλη, οι Ινδιάνοι και ο Κός Βϊλχεμ Ράιχ είχαν εφεύρει τρόπους να προξενούν βροχές.

3/29/2007 4:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home