Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Mpanakia...


Na enas apo toys logoys poy den kanw post... Splits!

6 Ηλιοτρόπια:


Blogger snikolas άνθισε και είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε ζηλεύω.

10/03/2007 1:09 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Βαφτίζεται η δούλη του Θεού Μανταλένα!

10/03/2007 1:12 π.μ.  

Blogger Menelaos Gkikas άνθισε και είπε...

Μας τελείωσες και εσύ! Πάπαλαααα!

10/04/2007 1:37 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Γεια σου συμπατριώτησα Κατερίνα! Με λένε Άκη και είμαι 24 ετών από Μυτιλήνη! Είμαι κι εγώ υπέρ του ξυπολητιανού κινήματος! Είσαι στη Μυτιλήνη τώρα ή έχεις φύγει; Σου έστειλα e mail το πήρες;

Καλό βράδυ

Άκης

10/04/2007 8:36 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Snikola, εγώ βλέπω τις δικές σου photo και ζηλεύω! Εγώ πλατσουρίζω, εσύ βουτάς!! :-)


Για σου Άκη! ευτυχώς ή δυστυχώς ΔΕΝ είμαι μυτιληνιά (να ξέρω απο καλό λάδι), απλά έμενα εκεί πέρσι! Η ξυπολισιά είναι ωραίο πράγμα! Το πήρα το mail σου απλά είχα δουλίτσες και δεν πρόλαβα να απαντήσω...

10/04/2007 10:21 μ.μ.  

Blogger Anna άνθισε και είπε...

Ε οχι και μπανακια Οκτωβριατικα ρε Κατερινα, αμαν!!! Κι εγω που δεν εκανα κανενα φετος, ειπα αυτο ηταν, ησυχασα απο τα ζηλευτα ποστς με φωτογραφιες θαλασσας.... φτου σου!!

:)

10/09/2007 2:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home