Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2007

Βιβλιομάνια!

Σήμερα τελείωσα το "ένα τραγούδι για την αρμπον" του Guy Gavriel Kay. Μεθαύριο ξαναφεύγω διακοπές και θέλω να πάρω μαζί μου ένα βιβλίο τέτοιου είδους (fantasy), που να είναι λίγο μεγάλο μπας και αντέξει 2 πτήσεις ΚΑΙ ένα δίωρο στην φρανκφούρτη ΚΑΙ ένα δίωρο στην στοκχόλμη (αν και εκεί μάλλον θα έχω αποχαυνωθεί απο την χαρά μου και δεν θα διαβάζω, απλά θα κοιτάω γύρω μου).

Για να σας διευκολύνω να σας πω τι έχω διαβάσει:

Sailing to Sarantion, Fionavars tapestry και tigana απο kay
Τα άπαντα του Tolkien
Όλο το Riftwar Saga απο Raymond Feist (Magician etc)
Αρκετά απο salvatore (The Icewind Dale Trilogy, The Dark Elf Trilogy, Paths of Darkness)
The mists of Avalon
Ursula le guin - the left hand of darkness (ή κάπως έτσι)
lovecraft

Έ πάνω κάτω καταλάβατε τι μου συμβαίνει. Δεν είμαι και σαλόνικα να πάω στον τυπά στην άγνωστη Καντάθ να μου πει τι να διαβασω....


Επίσης τι ΔΕΝ μου αρέσει: eric του μερλιμπορνε (ή όπως λέγετε)

Περιμένω suggestions!

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger Lego άνθισε και είπε...

Τι λες για Στέφεν Κίνγκ ? Ο Μαύρος Πύργος είναι 7 βιβλιαράκια... οπότε θα έχεις πολύ δουλειά :) Εγώ είμαι στο δεύτερο, αλλά το έχω κάνει suspend, γιατί έβαλα μπροστά μερικά άλλα... Δεν παραθέτω τίτλους για να μη σε ξενερώσω :)

8/01/2007 9:15 μ.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Εγώ πάλι θα πρότεινα Terry Pratchett και κάτι από την σειρά Discworld (καμιά 30αριά βιβλία, νομίζω καλύπτονται οι χρονικές απαιτήσεις σου), καυστικό, παρωδιακό χιούμορ σε fantasy world.

Αλλά πάλι, εγώ είμαι προκατειλημμένος...

8/01/2007 9:28 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Dtsomp terry prachett διάβαζα στα ταξίδια στο erasmus! Ήταν το μόνο αγγλικό που έβρισκα στο βιβλιοπωλείο στην Vaasa :-)


Lego δεν έχω διαβάσει πολύ king και μια φορά έβλεπα εφιάλτες οτι θα έρθουν λέει οι φίλοι μου και θα μου χτυπάνε το παράθυρο και εγώ θα τους ανοίξω αλλά δεν πρέπει να τους ανοίξω γιατί είναι βρυκόλακες! Οτι να ναι ε?

Tnx πάντως παιδάκια, θα τα κοιτάξω αύριο που θα πάω για "ψώνια"

(Επίσης παίζει και ο νέος harry potter...)

8/01/2007 10:42 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Και εγώ απλά θα σου πω, ξέχασε τα βιβλία! Πολύ σπουδαία ιστορία!

8/02/2007 1:18 π.μ.  

Blogger Anna άνθισε και είπε...

Ενας φιλος εδω μου ειχε προτεινει καποια απο αυτα που ηδη διαβασες (Fionavars Tapestry, The mists of Avalon) οποτε φανταζομαι οτι ταιριαζει με τα γουστα σου. Μου ειχε λοιπον πει και το αλλο απο Ursula K. Le Guin, "Ο μαγος της Terramar" και γενικα ολο το κυκλο της Terramar. Δεν εχω ιδεα τι λενε γιατι εγω προσωπικα ακομα δε διαβασα κανενα απο ολα αλλα μια και ετυχε να δω πως σου αρεσαν τα αλλα που του αρεσαν στο προτεινω :)

8/22/2007 12:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home