Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Not a happy story.

Το σάββατο ο παππούς μου, όπως και πολλά άλλα σάββατα τα τελευταία 50 χρόνια (τον χώνει για τα καλά η γιαγιά), πήρε το αυτοκινητο του, πήρε και την γιαγιά και πήγανε στην λαική.

Ψωνίσανε, φορτωθήκανε, και γυρίσανε να πάρουν το αυτοκινητάκι τους να πάνε σπίτι.

Ο παππούς όμως που δεν είναι και μικρός (80αρισε...) καταλάθος είχε κλείσει κάποιον με το αυτοκίνητο.

Αυτός ο κάποιος λοιπόν-ηλικίας περίπου 30, αποφάσισε οτι ο καλύτερος τρόπος για να αντιδράσει ήταν να δείρει τον παππού μου.

Τον έβρισε. Τον πέταξε κάτω και τον κράταγε απο τον λαιμό. Τον κλώτσαγε και τον χτύπαγε.

Κανείς απο γύρω-γύρω δεν ενδιαφέρθηκε. Δεν τον σταμάτησε.

Κουνούσαν λέει το κεφάλι και λέγανε "είδες οι γέροι..."

Δεν άπλωσε κανείς το χέρι του να βοηθήσει την γιαγιά να τον σηκώσει απο κάτω.

Σηκώθηκε σιγά σιγά, μπήκαν στο αυτοκίνητο και φύγανε.

Μέσα στον πανικό κανείς δεν πήρε την πινακίδα του μαλάκα.

Κυκλοφορούν πολλοί ανάμεσα μας.

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger snikolas άνθισε και είπε...

Είναι δυνατόν; Έλεος; Δεν ξέρω… έχω χάσει τα λόγια μου. Αυτό είναι κατάντια για την γενιά μου.

10/15/2007 10:12 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Είναι δυστυχώς. Ευτυχώς που τα τράυματα είναι επιφανειακά και που δεν έπαθε τιποτα χειρότερα απο την στεναχώρια και την τρομάρα...

10/15/2007 10:39 μ.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Shit.... Περαστικά να είναι...

10/15/2007 11:05 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Έλεος, τι μαλ@κας, με τον παππού βρήκε να τα βάλει; Έκανε ένα λάθος, αντίδραση ήταν αυτή;

Περαστικά.

10/16/2007 12:49 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Αμάν, απίστευτο μου ακούγεται!Υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι ήθελα νά'ξερα, χωρίς ίχνος ανθρωπιάς, σεβασμού,ψυχραιμίας?
Περαστικά στον παππού,ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα χειρότερο ο άνθρωπος!
Τς τς τς....!

10/16/2007 9:17 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home