Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

:-)

Τελευταίες μέρες είμαι μες την καλή χαρά.

Όλα καλά πάνε.

Περιμένω το άλλο σ/κ να πάω ταξιδάκι μυτιλήνη, τελειώνουμε με τα διαδικαστικά της 3ημερης της Β λυκείου στην Θεσσαλονίκη, ο καιρός φτιάχνει, τα τσάγια φεύγουν οι Freddo έρχονται, η δουλειά σχεδόν τελειώνει, την επόμενη βδομάδα έχουμε 2 μέρες αργία...

Είμαι χαρούμενη.

Πολύ μου αρέσει.

Αν δεν έβλεπα και νοσοκομεία και αηδίες στον ύπνο μου.... σκατο grays anatomy... ωραίο αλλά ανατριχιαστικό...

2 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Λες τελικά αυτό που λένε για την άνοιξη να ισχύει; Ότι και καλά την άνοιξη αναζωογονείσαι, νιώθεις καλύτερα και άλλα τέτοια; Ποιος ξέρει...

Αυτό με τα όνειρα...πως σε καταλαβαίνω να'ξερες! Να τολμήσω να ρωτήσω τι όνειρα έβλεπες επί εποχή Lost?

Btw, η "ταινία σου" βγήκε αυτή τη βδομάδα στους κινηματογράφους. "Η νύχτα των ηλιοτροπίων". Ψιλοpsycho θριλεράκι.

Καλή συνέχεια.

3/21/2008 9:22 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Η εποχή lost ειναι ΑΚΟΜΑ εδώ......

Αν έβλεπα τον jack στον ύπνο μου θα το φχαριστιόμουνα πάντως :-p

Νομίζω πάντως οτι αυτό με την άνοιξη έχει να κάνει με το οτι μεγαλώνει η μέρα και σε αναζωογονείσαι :-)είπαμε, είμαι ηλιοτρόπιο άλλωστε!

3/23/2008 8:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home