Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

25/4/2004

Πριν απο περίπου πεντέμιση χρόνια, πήγα για συνέντευξη σε μία εταιρία, για να κάνω την πρακτική μου.

Το προηγούμενο βράδυ, μαζι με την συγκάτοικό μου διαλέξαμε τι θα βάλω (μια κόκκινη παντελόνα και ένα μαύρο μπλουζάκι), και προετοιμάστηκα.

Το πρωί, ντύθηκα, έβγαλα το σκουλαρίκι απο την μύτη και απο ψηλά στο αυτί, και πήγα στην εταιρία. Ζήτησα στην ρεσεψιόν την Δ που την ήξερα απο την σχολή και πήγα στο τμήμα μηχανογράφησης. Εκτός όμως απο την Δ, εκεί ήταν και κάποιος άλλος. Ωραίος. Και με μία μπλούζα που του πήγαινε πολύ (eaaaaaaaaaasy tiger!). Ο οποίος τελικά και μου έκανε την συνέντευξη. Και απ οτι έμαθα μετά, δεν ήθελε να μου δώσει την δουλειά- η άλλη που είχε έρθει είχε πιο ωραίο σώμα :-p . Με πλάγιους όμως τρόπους εγώ την πήρα την δουλειά... και αυτός έφυγε για στρατό (και δεν είχα κανέναν ωραίο να χαζεύω στην δουλειά!)

6 μήνες μετά - βγήκαμε πρώτη φορά μόνοι μας για καφέ.

Ακριβώς πριν 5 χρόνια.

Και απο εκείνη την μαγική νύχτα, η ζωή μου άλλαξε τελείως.

Χρόνια μας πολλά αγάπη μου...

7 Ηλιοτρόπια:


Blogger Kostas-Farao (slash) άνθισε και είπε...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ante re...! etsi gnoristikate??? gamatooooooooooo! tespa. nomizw oti istera apo 5 xronia sxesis, prepei na arxisete na episimopoiite to olo skiniko, na kanete kai kanena koutsoubelo, na tou fernei o theios kostas dwro kithares sta genethlia tou!!! ax ti kala. bebaia tha taleporithite stin arxi giati tha trwei kai tha xezei sinexos, alla sketite tin oikogeniaki xara!!! i katerina noikokira mitera! o xazo-mpampas xristos, kai egw THEIOS!

4/26/2009 12:14 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Κι εγώ το μόνο που κράτησα από την πρακτική μου είναι η πείρα;; :\ Ε, αδικία!!

Ευτυχισμένη επέτειο και ότι καλύτερο.
φιλιά.

4/26/2009 3:47 π.μ.  

Blogger Neba άνθισε και είπε...

Πριν 5 χρόνια τέτοια μέρα ήμουνα 25...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Τεσπα να ζήσετε πιτσουνάκια κι άντε με το καλό να χορέψετε τον χορό του φίλου μας του Ησαία και μετά να κάνετε κανά μωράκι θα έλεγα πρώτα μια μπεμπούλα για να βοηθησεί της μαμάς να χαζέψουν το μπαμπά ολοκληρωτικά!!!

Να ζήσετε φιλενάς μου και κύριε Χ

4/26/2009 9:37 μ.μ.  

Blogger Lina άνθισε και είπε...

=)




(σκέτο!)

4/30/2009 1:31 μ.μ.  

Blogger Winnie άνθισε και είπε...

αργησα λιγο αλλα τωρα το διαβασα
τι συγκινητικο βρε κουμπαραααααααα
αντε, να ξερεις εγω ηδη κανω οικονομιες. . .

2/03/2010 12:07 π.μ.  

Blogger xccc άνθισε και είπε...

Which are the indications of worldwide recognition of folks during this modern world? Not surprisingly, number of followers of the Twitter account is a firm indication in today. website to buy twitter followers

10/05/2017 10:53 π.μ.  

Blogger Sophie Grace άνθισε και είπε...

Thank you very much for sharing such a useful article. Will definitely saved and revisit your site. Please coming our site webstagram

7/13/2020 11:08 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home