Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Επιστροφή

Τα χέρια μου είναι ηλιοκαμμένα απο το surf στον Ειρηνικό, στις πατούσες μου έχω ακόμα αχινούς και στην βαλίτσα μου τσάι κόκας για να αντέξω το υψόμετρο στις Άνδεις.




(Στο wayna picchu, την κορυφή απέναντι απο το maccu picchu)

Γυρισμός λοιπόν.

Απο τους +25 και την λιακάδα στην Λίμα, απότομη προσγείωση στους +11 και την υγρασία της Λήμνου.

Το ταξιδιωτικό post θα ετοιμαστεί, αφού ξεκαθαριστούν οι photos.

Πόσες μέρες πάνε που έφυγα για Περού?
- Σαν να ήταν χτες.

Πόσες ώρες ήμουν στα αεροπλάνα?
- Άξιζε κάθε στιγμή πτήσης.

Άν κάποιος μου πει να ξαναπάω αύριο?
Έφυγα.

4 Ηλιοτρόπια:


Blogger elt άνθισε και είπε...

Ζη







Λε








Υω








-με την καλή την έννοια-

1/10/2011 8:15 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

:-))))

1/11/2011 3:41 π.μ.  

Blogger Ferdinand+Miranda άνθισε και είπε...

!!!!!!!!

1/11/2011 3:46 π.μ.  

Blogger Τουρνέ στα νησιά άνθισε και είπε...

αυτά είναι συναδέλφι!

1/13/2011 12:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home