Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Multihome

Έρχομαι στο Κάιρο και νιώθω σαν το σπίτι μου. Είναι το σπίτι μένει η μαμα μου. Το σπίτι που έζησα λίγο, έχω πιτζάμες και οδοντόβουρτσα. Ά. Και πρέπει να ποτίσω και τα φυτά.

Αύριο θα πάω Αθήνα. Έκεί μεγάλωσα, έχω το δωμάτιο μου, τα πράγματα μου, εκεί είναι τα αδέρφια μου...

Και μεθαύριο? Θα πάω Λήμνο. Εκεί που ζω, το σπιτάκι μας με τον fantus, μόνο δικό μας.

Και τελικά...

Όταν λέω θα πάω σπίτι.. τι εννοώ?

edit1: Σκέφτηκα έναν ορισμό για το ορίζουμε ως "σπίτι". Εκεί που μπορείς να κινηθείς βράδυ μισοκοιμησμένος χωρίς να ανοίξεις φώτα ή εκεί που μεσα στο σκοτάδι μπορείς να βρεις τον διακόπτη για το φως... όσος καιρός και αν περάσει!

3 Ηλιοτρόπια:


Blogger elt άνθισε και είπε...

Καλώς ήρθες... (καιρό είχες να μας γράψεις)

Ο ορισμός για το σπίτι είναι ο πιο πετυχημένος ever!

Καλή συνέχεια....

1/09/2011 10:49 π.μ.  

Blogger Ferdinand+Miranda άνθισε και είπε...

apo ti stigmi pou to ''spiti'' einai kati toso zesto kai aparaitito gia olous, tote einai wraio na min exeis mono ena spiti!

1/09/2011 6:50 μ.μ.  

Blogger RealityOverdose άνθισε και είπε...

Υπάρχουν σπίτια χωρίς φώτα, χωρίς καν υλική υπόσταση. Αν έχει η καρδιά σου σπίτι τότε είσαι διαρκώς στο σπίτι σου...

1/10/2011 7:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home