Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

6 μήνες (+1 μέρα) μετα

Και κάπως έτσι περάσαν 6 μήνες...

Μια μέρα όπως τις άλλες ξύπνησα. Νωρίς. Ο ζουζούνος γκρίνιαζε απο τις 7. Τον θήλασα, προσπάθησα να ξανακοιμηθούμε, αλλα τίποτα.

Βγήκαμε βόλτα με το καρότσι. Μα τι κούραση είναι αυτή? Δεν βλέπω μπροστά μου, θα φταίει το καθημερινό ξενύχτι.

Παρασκευή και 13 σήμερα. Μα ποιος πιστεύει στις προλήψεις?

Fast Forward. 1 ώρα μετά. Τέζα στον καναπέ. Να θέλω να βγάλω τα σωθικά μου αλλά με το που σηκώνω το κεφάλι μου λιποθυμάω. Θα περάσει. Απο την κούραση θα ναι.

Fast Forward. 3 ώρες μετά. Στο ΚΑΤ. Νιώθω οτι δεν μπορώ να πάρω ανάσα. Κανείς δεν μου δίνει σημασία. Αέρα. Θέλω Αέρα.

Fast Forward. 10 ώρες μετά. Σε άλλο νοσοκομείο. "Εγχείρηση". "Άμεσα". "Εσωτερική αιμοραγία". Η παραμικρή ανάσα με σκοτώνει. Πότε θα με κοιμήσουν? Θα πονάω τόσο και μετά?  Ναι 0+. Ναι είμαι σίγουρη, είμαι αιμοδότρια. Δεν υπάρχει χρονος για να το διασταυρώσουν. Επιτέλους θα με κοιμήσουν...

Ξύπνησα. Μα τι κρύο είναι αυτό? Τρέμω. Μπορώ να ανασάνω όμως.

Fast Forward. 10 μέρες μετά. Επιτέλους! Θα βγω! Νιώθω καλά. Τέρμα οι οροί, οι αντιβιώσεις, οι μεταγγίσεις, οι εξετάσεις, οι καθετήρες, οι αλλαγές, οι πεταλούδες στα χέρια. Θα δω τον ζουζούνο!!

Fast Forward. 6 μήνες μετά. Ειμαι καλά! Είμαι σπίτι μου, στην Λήμνο, και η ζωή είναι ωραία! (Αν και - guess what - πάλι κουρασμένη ειμαι.)

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη!

4 Ηλιοτρόπια:


Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Αυτό με τα νοσοκομεία πάντα μου προκαλεί κάτι. Τέλος καλό, όλα καλά όμως. Αυτό έχει σημασία! Όχι, δε θα πεθάνουμε! Αρνούμαστε!

12/17/2014 10:51 μ.μ.  

Blogger منصتك الاخبارية άνθισε και είπε...


Great article! We are linking to this great article on our site. Keep up the good writing.

http://www.prokr.net/2016/09/cleaning-villas-and-houses-company-in-yanbu.html
http://www.prokr.net/2016/09/cleaning-company-al-madina.html

3/30/2017 11:46 μ.μ.  

Blogger على جمال άνθισε και είπε...

ركن كلين للصيانة والنظافة
بجميع ارجائها كما تهتم لعمليات تنظيف اخرى مثل غسيل الموكيت بالرياض المنازل و غيرها فالهدف الاول هو راحة العملاء و اكتساب ثقتهم مهما تكلف الامر مع ضمان جودة الخدمات المقدمه و سرعة انجازها بكل سهوله و امان و على احدث و افضل الاساليب.
تسليك مجارى بالرياضlevel
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف واجهات بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض

5/26/2018 11:41 μ.μ.  

Blogger يارا άνθισε και είπε...

شركة مكافحة الصراصير بالاحساء
شركة مكافحة الصراصير تعد من أفضل شركات إبادة الحشرات حيث تقدم خدمة إبادة ومكافحة الحشرات بأنواعها مثل النمل الأبيض والقوارض والفئران والأبراص والصراصير والبق بأنواعه وهي شركة التزمت لجميع عملائها أن توفر خدمات متميزة ومتنوعة لأنها قادرة على التخلص من جميع الحشرات التي تؤرقك حيث توفر شركة مكافحة الصراصير بالهفوف مجموعة من المبيدات الحشرية القوية والحديثة التي تستطيع القضاء على الحشرات المختلفة والحيوانات الزاحفة التي تثير رعب جميع أفراد الأسرة مثل الثعابين والأفاعي و العقارب و الوزغ كما توفر المبيدات والتقنيات و الأجهزة الحديثة التي تقضي على مختلف الأنواع حيث تستخدم الشركة جميع عوامل النجاح المختلفة التي تجعلها الأولى في مجال رش المبيدات الحشرية

1/28/2019 7:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home