Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2005

Πυρασφάλεια

Που χάνεται η Κατερίνα τα απογέματα?

Έχω μια μούρλα. Μια ψύχωση. Μία κ..(χμμ είπαμε έιναι σεμνό το Blog ε?).

Πριν από τρία χρόνια ξεκίνησα να πηγαίνω στην Πυρασφάλεια. Ξεκίνησε πιο πολύ σαν πλάκα. Ήταν εκεί ο κολλητός μου, πήγαινα να πιω κανα καφέ, ε μια δύο, μου λέει βάλε κάνα ρούχο της προκοπής (κοινώς βγάλε τα πεδιλάκια σου) αφού κάθεσαι που κάθεσαι εδώ να σου κάνουμε μια εκπαίδευση..

Έ, έκανα την εκπαίδευση, έμαθα 5 πράγματα για την φωτιά, πως να ρίχνω νερό με την μάνικα, να ξεχωρίζω τους αυλούς, τι είναι η 45αρα μάνικα, η 62αρα, η καλαμάτας... Έμαθα να φτιάχνω εγκαταστάσεις (?Λοιπόν, φτιάξτε μια χαμηλής (πίεσης) με 62αρα δίκρουνο 45αρα και τον τάδε αυλό») και να μιλάω στον ασύρματο.

«Κέεεντρο από εκάλη1

Διαβιβάσατε Εκάλη1

Κέντρο μεταβαίνουμε για πυρκαγιά....»

Πλάκα είχε. Μου άρεσε. Μικρή είχα μια μικρή φοβία με τις φωτιές. Το σπίτι μου είναι μέσα στο δάσος. Μια χρονιά - το 93 νομίζω- τότε που κάηκε από την λίμνη μαραθώνα μέχρι και την εθνική, είχαμε φτάσει σε σημείο να βρέξουμε το σπίτι και να φύγουμε, αφού καιγότανε ο λόφος από πάνω. Και να ακούω στο ράδιο οτι καίγονται σπίτια στον Αγ.Στεφανο και να λέω ε, η φωτιά κατέβηκε 200 μέτρα παρακάτω...

Μέσα από την Πυρασφάλεια όμως έμαθα πως μπορώ να «αντιμετωπίσω» την φωτιά. Αν πιάσει μια φωτιά, δεν θα κάθομαι να βλέπω- μπορώ να κάνω κάτι.

Και εκτός από όλα τα άλλα έκανα καλούς φίλους από την πυρασφάλεια. Η πυρασφάλεια ενίοτε τα βράδια μετατρέπεται και σε ΜΠυρασφάλεια.

Περισσότερες πληροφορίες για την Oμάδα Εθελοντών Δασοπυροσβεστών Διασωστών Εκάλης.

Επίσης το promo βιντεάκι μας. (ναι ναι είμαι και εγώ μέσα!!!) Φτιάχνουμε και καινούριο αλλά ακόμα δεν νομίζω οτι το έχουμε σηκώσει κάπου...

Ήθελα να σηκώσω και Photos αλλά ο server της σχολής είναι κάτω- οπότε αύριο :-)

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

45άρα μάνικα? WOW!!!
για πες!!!

βρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι...
(ΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧ!!!! :D :D :D)

7/06/2005 6:18 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

χαχαχα!

Αγαπητή nenya..

Aν σου πει κάποιος πυροσβέστης οτι κάνει "ενέργειες" με την "εγκατάσταση" του, Ή σβήνει φωτιά, ή....

7/06/2005 7:28 μ.μ.  

Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

Κα8y πολύ ενδιαφέρον η ασχολία σου....εεεεε όχι εγώ ....μια φίλη μου ρωτάει...καταλαβαίνεις τώρα έτσι....δηλαδή... εκεί έχει πυροσβέστες με κοντομάνικα που κρατανε μια μάνικα; ...εεεε όχι εγώ έτσι; μια φίλη μου ρωτάει...
;-Ρ

7/07/2005 10:07 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ενίοτε και χωρίς μπλουζάκι φίλη blogarismenh!

Πλάκα πλάκα τώρα, εντάξει έχουμε και ωραία παιδιά στην πυρασφάλεια αλλά δεν είναι εκεί το ζητούμενο!!!

Πάντως αν θέλετε να περάσετε μία βόλτα....:-)

7/07/2005 10:24 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Καλή φάση ka8y, είδα και το clipaki, πολύ καλό! Για φωτό υπάρχει πάντα το flickr.com

7/09/2005 1:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home