Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2005

Η κατάρευση ενός μύθου

Μια φορά και έναν καιρό, πριν καμιά δεκαριά χρόνια τα κοριτσάκια της ηλικίας μου ήταν χωρισμένα σε κορκολίτσες και ρουβίτσες. Και ανάμεσα στις δύο πλευρές υπήρχε μίσος.

Εγώ ήμουν που λέτε ερωτευμένη με τον στέφανο. Και να όλο το δωμάτιο γεμάτο αφίσες. Και να τα 4 ντοσιέ γεμάτα φωτογραφίες-συνεντεύξεις-αφίσες-αποκόμματα από περιοδικά. Τα οποία φυσικά υπάρχουν ακόμα στα πάνω ντουλάπια στο δωμάτιο μου. Εμ τι τόσο κόπο έκανα...

Πρώτη μούρη η Κατερίνα στις συναυλίες. Μπροστά μπροστά. Και όλα τα κοριτσάκια να φωνάζουμε «Στεφανεεεεεεεεε στεφανεεεεεεε σ’αγαπώωωωωωωω ». Και ναααααααα στρίμωγμα... Και η υπέρτατη χαρά όταν πήγα με κάποιον χορό στο Ποσειδώνιο και έβγαλα φωτογραφία μαζί του(. Έπρηζα και την κολλητή μου, τις έλεγα πόσο ερωτευμένο είμαι, και μου λέγε και κείνη για τον έρωτα της για τον Bryan (τον Adams καλέεεεε...Everything I do I do it for you, Please forgive me, θυμηθήκατε?).

Από τότε μεγαλώσαμε, ξεκόλλησα και από αυτή την μουσική (ευτυχώς) το γύρισα στο ροκ. Περάσανε τα χρόνια και ένα πρωί κάποιοι συμφοιτητές μου- που δεν ξέρανε το ψώνιο μου, αρχίζουνε και σχολιάζουνε το γνωστό βίντεο που είχε δείξει το προηγούμενο βράδυ ο Τριανταφυλλόπουλος (Πέσμου τι είσαι...) Η αντίδρασή μου? «ΑΑΑΑΑχ γιατί να μην ήμουν εγώ το δεκατριάχρονο...»

Με αυτά και με αυτά, χτες βράδυ χάζευα tv και πετυχαίνω συνέντευξη κορκολή στην Παναγιωταρέα. Απογοητεύτηκα. Είδα έναν άνθρωπο γερασμένο, με ένα υφάκι «εγώ-είμαι-και-κανένας-άλλος». Αχτένιστος- η τουλάχιστον όχι μαλλί προσεγμένο όπως κάποτε...ένα κατιτίς που μου χάλασε όλη την εικόνα που είχα. Κατέβασα σήμερα τα ντοσιέ από την ντουλάπα και κοίταζα τον θησαυρό.. Μπήκα στον πειρασμό να τον ανακυκλώσω. Αλλά τα ξανάβαλα στο ράφι. Σε 10 χρόνια ακόμα θα τα κατεβάσω, θα τα δείχνω στην κολλητή μου, θα μου δείχνει και εκείνη την αντίστοιχη συλλογή του Bryan και θα γελάμε...

13 Ηλιοτρόπια:


Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

..Kapws etsi,anoixa ki egw tis proalles ekeino to tetradiaki me ta apokommata apo ton Bryan!Em, esi isoun tixeri,Ellinas o Stefanos,eixes iliko!Gia ton Bryan omws,ante na vreis katitis..Kai anarwtiemai,pou evriska tin orexi na psahnw,na kollaw,na ftiaxnw ena kolaz me fotografies,kai na plathw enan mitho sto kefali mou..
Auti einai i omorfia tis efivias!Na fantazesai kai na dimiourgeis enan kosmo,kai na zeis mesa se auton,me prwtagwnisti auton pou oneireuesai!

Twra..Sti thesi tou Bryan, fotografies!Apo nisia,apo filous,apo ti Santorini..Eikones iparktes,anamniseis dinates,oneira makrina!
Telika..den allaxame kai toso!Exakolouthoume na kollame ston toixo ta pragmata pou mas ekfrazoun, pou mas dinoun logous gia na oneireutoume kai na fantastoume ton kosmo opws ton theloume!Mono pou auti ti fora, oi protagwnistes eimaste emeis!:)

6/28/2005 12:45 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

εγώ πάλι, επειδή ήμουν Ρουβίτσα, αν σε βρω θα σε ξεμαλλιάσω! (ΧΑΧΑΧΑ! :Ρ)

6/28/2005 2:03 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

ΣΑΚΗ ΣΑΚΗ ΣΚΙΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ!
ΣΑΚΗ ΖΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ!

ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
-γκντουπ!-

6/28/2005 2:06 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Κοπελιά, το σ'εεεεεεεεεχω ερωτευτειιιιιιιιι το έχει γράψει ο κορκολής! Αμ πως!

6/28/2005 10:30 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

ααα... γι'αυτό δεν μου αρέσει...
Δεν θυμίζει "Σάκη" το τραγούδι ρε συυυυυυ!!!
προφανώς ο Κορκολύκος έχει απωθημένα και προσπαθεί να του καταστρέψει την καριέρα! μουαχαχα! :Ρ
(παντού κρύβεται μια συνωμοσία :D )

6/28/2005 12:29 μ.μ.  

Blogger Tyxod άνθισε και είπε...

χμμμ ... χμμμ ... αν υποψιαστώ ότι τα εννοείτε όλα αυτά, ΡουβοΝένυα και ΚορκοΚάθυ... χμμμ ...

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

6/29/2005 2:36 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εεεεε γιατί να μην είναι???

Περάσαν βέβαια κάποια χρόνια...

αλλάααα άμα την πετύχω την nenya θα την ξεμαλλιάσω!

6/29/2005 11:22 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

σε καλώ σε μονομαχία λοιπόν! :P

6/30/2005 12:40 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Εδώ και 15 χρόνια υπάρχουν οι αφίσες στο δωμάτιο μου, τι κι αν ξεπέρασα κατά πολύ την εφηβεία, τα ντοσιέ με τις φωτογραφίες και τις συνεντεύξεις είναι ακόμα εκεί, καμία φορά προσθέτω και νέο υλικό.
Στήνομαι στην τηλεόραση για να δω τον αγαπημένο μου καλλιτέχνη που για μένα ήταν και είναι κάτι πολύ περισσότερο, ταξιδεύω χιλιόμετρα για να παραστώ σε ΟΛΕΣ τις συναυλίες του...

Ο μύθος έχει καταρρεύσει και για μένα, κυρίως για το υφάκι που ανεφερες.
Πολλες φορες θελησα να τα πεταξω ολα, να ξεκρεμασω τις αφισες που τοσο μισει ο αντρας μου, αλλα θα ειναι σα να πεταω ενα κομματι του εαυτου μου.

Οι μυθοι ειναι για να καταρριπτονται.

7/21/2005 11:38 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

ilotheroapia

8/10/2006 11:58 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Afou kseris pou ime ime stenachoremenons to tjkloekdorkdj
stoeneimieros istieioskjd ististek kieksjtdioe jd?jioen jkdl?ielksk ljsierls ?aoekn sie lsiujelks?ei jsdkl?iel sleijr lskjcioe jleiowfdjjklfo ldjric. Aleidc iejlseri lsierwersrte istiewdl dirse ioosleitl lsiertijhio?oid jkdoie liiesteer oerster lsierside lsierlsiezter .xfcge odrslc vnldfkjoe oierjowodk seorls iejrlser lsielsietwe lsier lsieri9lx lsier sldie lseirlskcirl sleirllsie ljeowuroiw qjlsiejsxie klsie dfjkloclejl sliejrlskjjf lsiejrlskc,mfdjkdujoejfklielskc jfklielskj fjkldie sl kdie lskc ei ld. jfdl?ie lcie zuioeoer lsierlcki olerkldli ierl bjkldie lsider lsie lsie rlcie

8/10/2006 12:11 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

urstoerloek lierstoer lierlsterid serislei kln slei lsierjslc lsiersti elsierwelr lslerisierl soeilsiejrlskie dslkowiejr lsierjsldilisw oeijr lsclejrsl lcierjosl lsiejldfsztrwer lser slter liersldirjf snvlsjrowy sjei lsoe lie jklsie jmkslq djlei?lsldie lisd jrliceri slei rslei rlsierxal eolaiejr lie rlyl iejrlsier ls iejr lslyle

8/10/2006 12:14 μ.μ.  

Blogger oakleyses άνθισε και είπε...

air max, burberry outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet, nike shoes, oakley sunglasses cheap, jordan shoes, prada handbags, kate spade outlet, rolex watches, ugg outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, ray ban sunglasses, louis vuitton, uggs outlet, louis vuitton handbags, longchamp handbags, louboutin outlet, louboutin, oakley sunglasses, longchamp outlet, cheap uggs, louboutin shoes, michael kors outlet, christian louboutin, tory burch outlet, nike free, uggs, longchamp handbags, tiffany and co, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ugg boots clearance, tiffany and co, louis vuitton outlet stores, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online sale, louis vuitton outlet, air max, prada outlet

10/15/2015 11:02 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home