Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2005

χικ χικ χιιιιιιιιιιικ

ΠΡοσοχή προσοχή ασυνάρτητο ΚΑΙ μεθυσμένο post. είναι 3;20. Μόλισ μήκα σπίτι. στην διαδρομή τραγουδούσαμε μπορα μπορααααααααα.....

Η σημερινή εέξοδος ήταν απρόοπτη. Το μεσημε΄ρι μου λέει η κολλητή μου... πάμε κεντρ αθηνας ακροπολη κλπ να δουμεπανσεληνο? Μπα εχω κανονίσει με τον γιώργο λέω τον συμφοιτητη απο σουηδία. Τέλος πάντων τελικά κατέβηκα με την κολλητη μου και την sis Της ευτυχώς οχι με το δικό μου ιβιζα αλλά με το δικό τους κέντρο...

Βρισκόμαστε λοιπόν με την 'ελενα (που πολλά είχα ακούσει) και εναν τυπα που γνωρίσανε στην αιγινα το σκκκκκκκ. Ανεβαίνουμε Άριο πάγο ολα καλα και όμορφα πινουμε τις μπύρες μας και σκάνε δύο φίλοι του παναγιώτη. (του τυπά που λέγαμε). ο ενας πληροφορικάριος και ο 'αλλος φυσικό. Πιτσιρίκι. του 84. και έλεγε και χάλια ανέκδοτα.

Αφού χαζέψαμε την ακρ'οπολη και το φεγγάρι κατάλήξαμε για ούζα. Εκεί λοιπόν το πιτσιριίκι μου λέει σε ξέρω. Κατερίνα απο αγιο στεφανο που να σπουδάζει πληροφορική τει θεσσαλονίκης πόσες να είναι? Με τα πολλά μου είπε μια λέξη. Διάφανα κρίνα.

Κατάλαβα λοιπόν οτι ήταν ένα 17 χρονο με αρκετά προβλήματα (της εφηβείας) που μιλάγαμε μέσω ιντερνετ (groovy.irc.gr oxi δεν ειναι Grnet, ειναι groooovy) όταν εγώ ήμουν 20. έπαθα φρίκη. τι να λέμε. ουτε φωτο δεν είχαμε ανταλλάξει ποτέ και ξαφνικά...

Τα χω δει όλα. Εχω πιει και πολλά ούζα. Στον γυρισμό στο αυτοκίνητο τραγουδθουσα σαν την χαζή. δεν φτεει που είδα το μικρό, που ήπια φτεει. καιρό εχω να γυρίσω έσι αργά. είναι ασυνάρτητα. δεν πειράζει.

είμαι πολυ χαρύμενη.

Φιλιά σας!

ΑΑΑΑΑΑααααααααααααααα και το ρητό της ημέρας:

"Ο κόσμος είναι πολυ μικρός γιανα κρυφτείς και πολύ μεγάλος για να σε βρω"

Αγγελάκας. Ο χαμένος τα παίρνει ολα.

6 Ηλιοτρόπια:


Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Exw na kanw mia dilwsi:
"Hmoun ki egw sto Ibiza"!!!!
Oh yes!Kai tora paw na xerathw ston ipno!Panta tetoia filenada,panta tetoia!

7/22/2005 3:37 π.μ.  

Blogger Dimitris Athanasiadis άνθισε και είπε...

Α και μην τολμήσεις να διορθώσεις αυτό το post - το πρώτο μεθυσμένο εντελώς που βλέπω...

7/22/2005 2:34 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Το ρητό που αρέσει, με την άδειά σου θα το χρησιμοποιήσω....

7/22/2005 9:42 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Με την άδεια του αγγελάκα I guess!!!

:-)

7/22/2005 9:52 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

ka8y εννοείς ο χαμένος τα παίρνει όλλλα :)

Αλλά σε συγχωρούμε γιατί ήσουν στουπί!

7/22/2005 10:22 μ.μ.  

Blogger oakleyses άνθισε και είπε...

air max, burberry outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet, nike shoes, oakley sunglasses cheap, jordan shoes, prada handbags, kate spade outlet, rolex watches, ugg outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, ray ban sunglasses, louis vuitton, uggs outlet, louis vuitton handbags, longchamp handbags, louboutin outlet, louboutin, oakley sunglasses, longchamp outlet, cheap uggs, louboutin shoes, michael kors outlet, christian louboutin, tory burch outlet, nike free, uggs, longchamp handbags, tiffany and co, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ugg boots clearance, tiffany and co, louis vuitton outlet stores, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online sale, louis vuitton outlet, air max, prada outlet

10/15/2015 11:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home